nedjelja, 18.12.2005.

ViP

ilitiga Veze i Poznanstva.

Primjetio sam da je Slobs iz Iraka prokomentirao, pa da se možebitni čitatelji komentara ne pitaju "što? gdje? kad? koja priča?", evo copy/paste komentara s Pticinog bloga:

Dobro si me sjetila, sljedeci unos cu napisat o izvlacenju papira za gradjevinu ili ispunjavanje min. tehnickih uvjeta za poslovni prostor, zato sto razgovori tipa

..birokratkinja na salteru razrogacenih ociju(bs): ali!!!?! pa vi niste prilozili gradjevinsku dozvolu!?!...
ja:pa prostor je u Dioklecijanovoj palaci?..
bs:pa sta?!? ja moram imat gradjevinsku dozvolu, nemogu van nista bez nje...
ja:ali Dioklecijanova palaca nema gradjevinsku dozvolu..
bs:!?! (muk)..a, onda nista..
ja:zar cu morat vadit potvrdu da je izgradjena prije ozujka 1958?..
bs:paa, ako je mozete..
ja: gospodjo, izgradjena je prije 1700 godina, odnosno gradjena je od 295 do 305te godine ovog stoljeca..i pokazem prstom na veliku svjetlecu reklamu na kojoj pise broj "1700"...
bs:aa, ja van ne mogu nista bez gradjevinske...

...i onda izgubim jos tjedan dana vadeci potvrdu da je Dioklecijanova palaca izgradjena prije 1958. godine.

Razgovor br. II, nakon što sam u ZG poslao projektnu dokumentaciju i priložene dozvole:

umiljati gospodin K. kao koru..: ..znate, ovaj vaš projekt koji ste priložili ne možemo prihvatiti, bez obzira što u načelu odgovara prostornom i generalnom urbanističkom planu za to područje, jer se ne uklapa u okolinu..
ja: ..ali, taj plan je identičan ostalima, vidite, kao što i piše (op.a. znači nije ni pogledao), radi se o više malih vila, dopušten koeficijent izgrađenosti je 40%, tu je niti 10%, dopuštena katnost je 3kata, odnosno 12m, tu se radi o jednokatnicama, odnosno, kat+poktrovlje..
K: ali, ovo je modernistička arhitektura koja se nikako ne može uklopiti u dalmatinski okoliš..
ja: ali radi se o 5 građevina, dvije na jednoj parceli te 3 na drugoj, dvije vec imaju građ. dozvolu..
K: ???! pa tko vam je dao dozvolu za ovo?!?
ja:..vi..
K: khm,..javit cu vam se..
...nakon par dana..
K: dobar dan....zasto niste rekli o čemu se radi, prvi tren nisam bio upućen, mogli ste reći..
ja:..da, nekad mi se u žurbi dogodi da se zaboravim predstaviti (op.a. naravno da sam se prestavio, zajebavam ga..)
K:...hmjhhmmm..
ja: (shvacajuci da ga nije dobro zajebavat)..nadam se da shvacate, rijetko komuniciram s vama, kako bi bilo to da na prvom pozivu kazem "slucaj, imas napravit to i to, dobis..".., naravno da bi me potjerali..
K: da, slazem se, nego, znate, ja vam ne mogu bas mnogo napraviti, nazovite gospođu na broj..
ja: dobar dan, ovdje...zbog..
gospođa R.: aha, što se to dešava, opet problemi s vama..
ja: opet? problemi? khmm?
R: pa ako se dobro sjećam, prije par godina, priložili ste nepotpunu dokumentaciju..
ja: aha, da, za uporabnu dozvolu...ali to nisam smatrao problemom, ako se dobro sjecam, vas suprug je rijesio problem..
R:...(muk)..da..
ja: ovdje već imam projektnu dokumentaciju, ali ako smatrate da bi bilo dobro zatražiti savjet od njega, spreman sam se savjetovati..
R:..paa, to će te morati sami odlučiti..
ja:..paa, s zadnjim projektom sam bio izuzetno zadovoljan (op.a. nije ni poslao projekt, samo racun)
R:..prenjeti ću mu vaše pohvale..
ja:..kad bih mogao očekivati rješavanje mog predmeta?
R:..gosp. K mora pregledati dokumentaciju, znate, bez obzira što se građevina gabaritima uklapa u PUP i GUP, ne možete izgraditi đamiju hehhehe,..
ja:..znam, kooperanti smo na jednoj građevini za katoličku crkvu u centru Splita,..(planirao nastaviti kako imaju građ. dozvolu za jednokatnicu, a izgrađena su 4, ali zagrizao jezik..)
R:...khm...
ja: znate to su, nazovimo ih tako, sestrinjskim građevinama, radi se o 5 potpuno identičnih kućica, dvije već imaju svu potrebnu dokumentaciju, pa sam mislio...

R:..znam, kontaktirao me gospodin .......
ja: zbunj??? (što odma ne kažeš droljo!)
R:..mislim da neće biti nikakvih problema, sad su vam nepovoljni vremenski uvjeti, ali slobodno možete započeti iskopine, odnosno zemljane radove...odnosno, bilo bi najbolje kad bi vi došli do Zagreba i s mojim suprugom popričali o tome..
ja: sutra ujutro?
R: može, on dolazi u 7h, nek bude 7.30h..


- 20:57 - komentar (0) - tisak - #