petak, 07.10.2005.

Mlaćenje mrtvog marketa..

FED UP, indexi DOWN. Pad se nastavlja, ne znam do kad će pad trajati (u ovo vrijeme su zbog objave kvartalnih podataka i pojačane trgovine institucijonalnih investitora (fondova), osim velikih pomaka cijene (volatilnosti) cesto kao nuspojava ide i pad marketa, češće nego uspon, makar je i to opcija). Optimist u meni i dalje stoji čvrsto na nogama, i dalje tvrdim da će, po mom mišljenju, do nove godine DOW obrnuti, kao što je i danas pred kraj trgovanja. Popodne oko 14.30h sam krenuo napisati post o danasnjim predviđanjima (makar sam rekao da ću izbjegavat hintove jer prečesto griješim :)), ali blog nije radio, svakako, upisao ordere, pokupio ih odnekud, tj. tu stranicu sam dobio na mail s ostalim spamom, ali sam bacio pogled na njihove hintove i učinili su se sasvim pristojnim. Obavio potrebne "istražne radnje" i odlučio se uložiti na XOM (exxon - nafta), pokazatelji daju pozitivna predviđanja, odlučio uložiti u njega cca. 80% raspoloživih sredstava. Uložio bih i više da sam prodao SEB, trgovao se po 1398, ali ne i za 1400. Neću se opterecivati "da sam" razmišljanjem. Uz XOM (imho, min. risk) sam imao i AEOS (mid. risk) te SBUX ( mid. risk) i COST (danas objavljivao earningse, risk). Otišao odspavati pola sata, probudio se nakon 5 sati, odjurio u sobu, palim kompjuter, ruke se znoje, već vidim tmurno crvenu boju na svim gainovima, kad ono - sve zeleno! Sve u plusu. COST +4.5%, AEOS +4.1%, SBUX +3.9%, onda kuznem da je XOM na +0.40%, ali opet ok, čovjek mora biti zadovoljan i s malim. :) Vidim da je DOW padao do 1218, čitam da se Nasdaq odbija od supporta. Nafta danas na najnižoj cijeni u protekla 2 mjeseca.

- 00:13 - komentar (9) - tisak - #