ponedjeljak, 03.10.2005.

Okrećemo novu stranicu? [part I.]

Nemoguće je odabrati važnu lekciju i distancirati je od nebitne lekcije, sve su bitne, i sve su potrebne kvalitetnom investitoru na njegovom putu do uspjeha, a uspjeh investitora se ogleda isključivo u materijalnom učinku. Ili, kako bi rekli Ferengi «The justification of profit is profit». Ipak, u onom najosnovijem ili najšturijem smislu, posao investitora je da odabere dionicu koja će mu donijeti profit.

Zato ću otvoriti raspravu na tu temu, već sam i napisao nekoliko tekstova, ali onda bih razmišljao o tome koliko ima smisla nekom nametati osobna (da ne bude zabune, moja iskustva su temeljena na proučavanju tekstova s weba i raznih publikacija, a koristim ih prilikom investiranja) pravila i reći «tako izaberi dionicu». To bi imalo smisla da postoji formula odabira dionice koja će nam donijeti profit, a koju samo ja poznajem i time je prenosim ostalima, ali, to je valjda svima jasno, takva formula ne postoji. Ja mogu samo dati komentar koji ne mora biti ispravan. Također, takav način pisanja neće mnogo pomoći početnicima, a ostali traderi već znaju što rade pa im sigurno neće trebati savjet Cartmana s blog.hr. Tad sam obrisao taj tekst, makar u ovom trenutku mi se čini da nisam trebao, mogao sam ga objaviti, pa tko želi čitati, neka čita, tko ne želi, ne mora, neću mu dati jedinicu. ;)

Ipak, bez obzira sto sam ga obrisao s magneta, nisam ga obrisao iz sivih stanica, pa ću ga ponoviti «uokvirenog» u tekst koji upravo dovršavam, a trebao bi biti objavljen večeras. Ipak, trebao je biti objavljen prije 2 tjedna, tako da ništa ne obećavam. :) Tekst sam zamislio kao opširniju lekciju sastavljenu od nekoliko manjih lekcija, započet ću, za one koji su se tek priključili, s objašnjenjem najbitnijih pojmova, znači njih 40-tak.

- 02:03 - komentar (1) - tisak - #