utorak, 27.09.2005.

shorting time..

U posljednjih 24 sata nisam napisao, kao sto je dosad bilo uobicajeno :), 4-5 novih postova, ali ne zato sto nemam o cemu pisati (dapace, zapoceo sam 3-4 clanka, od toga neki u vise djelova, ali ovaj put u wordu, nece me 5x zajebat ;), vec zato sto sam "shortirao" vrijeme, radim research u 3h usred noci, a sutra ujutro me ceka opak dan na poslu, prvi dogovor u 7.15. Hm, mogo bi to i prespavat. ;)

Razlog mom nocnom researchu lezi (i) u tome sto bi sutra mogao bit zanimljiv dan na marketu (makar mi sve djeluje ?zbunj?), ipak sve nedace koje su pogodile US nisu ni blizu mogle naskoditi normalnom zivotu malog covjeka (naravno, ne govorim o New Orleans dijelu, vec New York, Chicago, LA,..koji nisu pogodjeni), pa ocekujem da se potrosnja robe koju prodaje npr. BBY nece (znacajnije) smanjiti, onaj tko je odlucio kupit novi mp3 u autu, ne vjerujem da ga nece kupiti zbog ekipe u New Orleansu, ma koliko kukao da nema para. :) Cini mi se da sam zaboravio reci kako se sutra tj. danas, 27. 9tog ili 9/27 po US oznacavanju, objavljuju neki indikatori poput Consumer confidence i real-estate indikatori (izgradnja novih stanova) tj. "New-home sales", a 28mog i Durable goods orders te 29tog GDP i 30tog Personal Income and Outlays, sto su uobicajeni "Market moving" indikatori.

Danasnji dan na marketu je zapoceo u skladu s predvidanjima, tj. kako sam i napisao u proteklih nekoliko postova, rallyjem s 10419 na 10509, onda sam ocekivao pad (nakon jakog upa mora doci nekakav pad :)), te smirivanje stanja koje je po mojim procjenama trebalo biti oko 10480, zato me, moram priznat, iznenadio jak UP cijena nafte koji je srusio index, ali Bush kaze da ce izvuci naftu iz rezervi pa mozemo ocekivati odredjen pad, ali sve mi to overall smrdi, nisam zadovoljan. :)

- 03:21 - komentar (3) - tisak - #