/

ponedjeljak, 20.05.2013.

Sam u kući

Kad sam sama, guštam u pomisli da ne moram pospremati, paziti i imati
smislen raspored dana. Mogu što hoću, kad hoću, makar poslije ne mogla
držat oči otvorene kad treba.
No sve bi to bilo sjajno kad bih samo uspjela učiniti sve te stvari koje želim učiniti.
Iz nekog razloga, nije to tako lako.....


Praksa
Ideja ima puno, vremena malo, znači treba dobro osmisliti svaki trenutak.
No ako idem u poštu i skužim kako bankomat ne radi jer se oko njega nešto cementira,
dok nađem drugi dnevni raspored će se pomaknuti, i kad konačno dođem kući ne stignem napraviti pola
stvari koje sam htjela. I tako propadne većina tjedna. Već u ponedjeljak.

Hrana
Imam vremena, ili bih ga barem trebala imati. No ne kuham, ne kuham ništa zanimljivo,
ne kuham dobro, i ne pečem. Jedem reda radi, a ne zbog gušta. Tužno.

Množenje
Prljava odjeća i posuđe množe se kao tribblovi, bez ikakve pomoći s moje strane.

Razonoda
Uvijek napravim popis svega onoga što ću gledati kad budem sama- 30 filmova s kojima
sam u zaostatku, 4 serije, stari filmovi na trećem.... no ove godine nisam prekrižila skoro
ništa s popisa. Ah,da, gledala sam Broadchurch. U reprizi. Jer sam zaspala na premijeri.

Druženja
Druženja su super stvar, pogotovo kad su zabavna i neplanirana. Međutim, neplanirana druženja remete
nepostojeći raspored. Također, druženje je relativno- kad imam vremena da se nađem sa svima s kojima se želim naći..
shvatim da mi do nekih baš i nije tako stalo.


Hobiji
Savijanje žice, pisanje, crtanje, pečenje, čitanje.
Samo pisanje je ovaj put došlo na red. K vragu. Kako bih se pravila da nešto malo i čitam,
započinjem mangu koju sam kupila na Sferakonu.


- 22:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.