/

utorak, 02.10.2012.

Korak do slave

Više nemam domaći bend. Ni Prljavci ni Valjak više mi nisu napeti. Da me pitate što
slušam od domaćih, ne bih imala ništa pametno za reći.
Da, ove godine sam kupila čudo domaćih albuma (2), ali nije to to. Dobri su, ali bili su na sniženju.

Ali u međuvremenu sam čula za taj jedan bend. Postoje 15 godina i sada su u usponu.
Korak od slave. Sviraju obrade i rade crowdfunding album.
(Kako bi oni rekli, nisu to bile donacije već pretprodaja albuma).
Čak sam ih i upoznala, talentirani su, simpa su i zabavni, na neki grupa-TNT način.
Sve videe snimaju sami, ili uz pomoć prijetelja, jeftino i brzo.
Ima ih na Fejsu, na Twitteru, imaju svoj You Tube kanal.
Trude se i sad su svratili pažnju javnosti.
Potpisali su ugovore. Dogovorili nastupe. Toliko im dobro ide da razmišljaju da odu vani na neko vrijeme.

No nikako da dođem na njihov koncert, to jest, nikako do prošle subote.
Rekoh si lijepo- odrasla si u gradu koji je imao navodno jaku demo scenu za koju nikad nisi čula.
Nikad nisi imala domaći bend na čije si sve koncerte redovito išla. Sad sui u većem gradu koji ti pruža više
mogućnosti.
Ovi će još malo u bijeli svijet, a kad se proslave moći ćeš reć da si ih slušala kad su bili još relativno nepoznati.

I tako sam se spremila i išla. Drugi izlazak ove godine. Dan utakmice, pijane budale po gradu.
Obleka-ništa posebno, jer ne idem na izbor ljpote. Tek ROCK majica kratkih rukava, jer će biti vruće,
plus tenisice u početnim stadijima raspada, da pokažem čru rock kredibilitet.

I tako ja hodam po gradu, do kluba, polupospana, i razmišljam.
Možda bi mi ovo mogao biti novi hobi. Jednom mjesečno na rock večer. Među studošima i ostalima.
Ionako to nikad nisam imala prilike raditi, pa mogu sad. Upad je jeftin, taxi je jeftin.
Doma dođeš u 3, osjećaš se kao veliki partijaner i legneš u 4. Sutradan jedva gledaš, ali dobro.

I uđem ja u klub, velika rokerica, a kad ono....žene u minjacima i štiklama. Pristojna klinčadija. Urbani mladići.
Ima i sredovječnih. Sve fino i pristojno. Damn.
Nikad buntovnice od mene.

(p.s. ali nastup je bio dobar. ići ću opet.)


- 22:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.