/

ponedjeljak, 09.07.2012.

Naiva

Godinama sam se čudila svom starom koliko je naivan i kako ga ljudi motaju oko
malog prsta.
Njega se može uvjeriti u bilo što, samo ako imaš dobar nastup.
On će u trenu povjerovati da nikad nismo sletjeli na Mjesec, da JFK već desetljećima
uzgaja duhan na Kubi, a da je desno uho zapravo snažna telekinetička antena.
Sva sreća što nema više para, profućkao bi ih sve na uvjerljive trgovce encikolpedija,
usisavača, madraca i čudesna ulaganja s povratom od 560%.

Tako sam barem mislila do nedavno.
Povjerovala sam u nešto što je zvučalo tako dobro i jednostavno, da očito nikako nije moglo biti istina.
Kockala sam i izgubila.
Sad sam totalni kreten, glupko, bezveznjak. Lupam se po glavi. Ne stalno, jer je prvi šok ipak prošao,
već povremeno, tu i tamo kad se vrati kao bumerang i klepi me iz uha.

Samo jedna u nizu ljudi kojima sam morala obajšnjavati glupu i ponižavajuću situaciju bila je Teta.
Odgovorila mi je ovako:
"Ta karakteristika je magija. Razočaram se bezbroj puta, padnem u depru, onda me prođe i sve
opet bude u redu, svemu se veselim i svemu vjerujem!"

Svidjelo mi se to. Kad si glup, moraš se tješiti malim stvarima i tuđim riječima.
Možda smislim i svoje na tu foru.
Kukavica umire 1000 puta, a hrabar čovjek samo jednom.
Onaj tko ne čita knjige živi samo jedan život, a onaj tko čita živi ih bezbroj.

Naivnog čovjeka sve veseli i život mu u optimizmu prođe.

Image and video hosting by TinyPic


- 21:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.