/

ponedjeljak, 17.10.2011.

Lokacija,lokacija,lokacija

U fazi sam koncerata.
Imam kartu za Parni Valjak, kupujem za Sade, a jedva čekam mig Roberta Marekovića
kako bih konačno otišla i na Swingerse.

Koncerti su gala, pogotovo u zimi kad je hladno i mračno i totalno bezveze i depra možda
negdje s velikim guštom planira sačekušu.

I tako ja jednog dana surfam po Eventimu i gledam raspored dvorane i sve se nekako mislim....
za Valjak imam za parter, ali za Sade...ne mogu to ni na glas izgovoriti, ali istina je.....ozbiljno
razmišljam o ... tribinama.

Da se razumijemo, tribine nisu kul. One su za mamine sinove i kćeri koji su predobro obučeni
pa se boje da će se zgužvati i uznojiti. Tribine su predaleko od ikakve akcije.
Ako si na tribinama ne možeš uloviti palice Mela Gaynora i neće te poprskati Bossov znoj.
Kad sam kupila ulaznice za Depeche Mode na lijevoj tribini negdje u sredini bila sam razočarana.
Bend se jednostavno ne okreće toliko u stranu da bi ti bilo zabavno, zaključila sam.

No u međuvremenu sam stekla veće koncertno iskustvo i sada dok gledam plan Arene....jedino o čemu razmišljam je
kako sam na Springsteenu dobila teži muskulfiber jer sam većinu koncerta stajala na prstima
i psovala prvo zračnu udaljenost do pozornice (koja je bila sasvim u redu, ali ipak veća nego što sam navikla)
a drugo dvometraše ispred mene.
A na Pet shop boysje tribina bila sasvim dobra i baš mi je bilo fino na njoj.
Još jedno grozno priznanje: zamalo sam uzela tribinu za Valjak!
Još groznije priznanje: ponekad mi je žao što nisam uzela tribinu jer očekujem da ću biti negdje daleko daleko od svega!

No najgora stvar je što tako danima razmišljam o tim tribinama i pitam se...jel to znak starosti?



- 21:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.