/

ponedjeljak, 14.03.2011.

Zeleni tjedan

U filmu The Yellow Bittern Liam Clancy priča o svom životu i glazbi.
Bio je siromašan, volio je irski folk, otišao u Ameriku, nastupao s braćom, proslavio se.
Mlatili su pare, rasprodavali koncerte, branili se od žena, putovali, pili, osiromašili, pali u prašinu, digli se.
Klasična je to priča glazbenika, vidjeli ste je sigurno na filmu ili u seriji,
ili čuli na nekom šanku.
No ovu priču priča pravi irski pjevač balada koji se proslavio glumeći
stereotipan lik koji je doplovio iz Oireland.
Dedica je šarmantan, vitalan, zabavan, duhovit, iskren.
Zaintrigirao me, pa sam potražila i memoare koje je napisao prije smrti.
Nažalost, nema ih besplatnih.

Sam film je dobar, ali mogao bi biti i bolji. Pokušava sabiti 80 godina života u sat i 45 minuta, pa
ponegdje brza i preskače.
Ipak, plus u zalaganje, redatelj se potrudio iskopati mnoge stare video materijale, čak i
odvesti starog na mjesta na kojima su se dogodile neke važne epizode u njegovom životu.

Kako je film bio moj prvi volonterski zadatak ove godine za Irce&co., cjepidlačila sam radeći na njemu.
Našla sam riječi većine folk pjesma i poezije koja se spominje odnosno čuje u filmu.
Proučila sam sve, otkrila cijeli planet dirljivih pjesma za koje bih voljela da ih Irci i Irci u duši sviraju
na kocertima po Hrvatskoj...i sad mi te folk pjesme ne izlaze iz glave.

Malo je smiješno kad se vozim u tramvaju i u sebi pjevušim nešto o oranju, sudbonosnim susretima na
mjesnom sajmu ili opijanju, ali dobro,dobar je to uvod u ovaj zeleni tjedan.

Posjetite nas za vikend na parkiralištu kraj Inine zgrade.

Clancy i Makem

- 22:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.