/

ponedjeljak, 12.07.2010.

Užas i duboka voda

Svako kupanje u rijeci čudno je iskustvo.
S jedne strane vruće mi je i ljepljiva sam i samo se želim uroniti u vodu, makar
u lavoru.
S druge strane..... kad sam u kopnenoj vodi preko glave to me redovito uznemiruje,
uvijek na isti način.
Odredim si neku točku, plivam polako prema njoj, sve je u redu, la la la....
a onda odjednom BAM.

Iz malog mozga krene ideja kako je ona točka prema kojoj plivam zapravo
dosta daleko, a ja sam sve umornija, a u rijeci se ne mogu samo prevrnuti na
leđa i ne raditi ništa dok se ne odmorim, moram plivati inače ću potonuti kao
tane, a potonuti ću u duboku,hladnu, mračnu vodu punu trava i gigantskih riba,
možda je tamo i neko čudovište iz Loch Mrežnice a onda sam tek nagrabusila,
odvući će me u neki vir i nikad više neću izroniti.....

U tom trenu monologa obično si opalim mentalnu pljusku i kažem nešto ohrabrujuće
kao "Glupačo začepi i plivaj! Ako se uspaničiš sada stvarno ćeš potonuti".
Onda počnem zvjerati oko sebe i tražim nešto za što bih se mogla uhvatiti,
no najbliža je samo nekakva travuljina, a za vlat se baš ne mogu držati.

U tom trenu počnem plivati kao manijak dok ne prođe tih 20-ak metara do točke,
uhvatim se za stepenice/čamcu/kamen/nešto i čučim na tome dok pohlepno hvatam
zrak i na silu opuštam mišiće.

Moj pratioc, remorker Super G, tada vikne "Ma,polako! Isto je kao u moru! Nije uopće strašno!"
na što ja ne mogu odgovoriti jer sam prezauzeta hiperventiliranjem.

Ako sam slučajno na slapu to me nekako utješi, jer ima mjehurića i oni su zabavni.
Postoji opasnost od gubitka badića, ali što je to prema jacuzziju.
Iako bih na kamenu/čamcu/stepenicama ostala još jedno pola sata ne mogu, jer
je remorkeru dosadno i želi se vratiti natrag, pa krenemo.

U povratku je uvijek lakše, jer sam već toliko umorna od šizenja da ne mogu to
ponoviti tolikom jačinom. Ali pošizim, redovito, nešto kasnije nego u prvoj turi.
Uglavnom me muči što je voda tamna i ne vidi se dno, pa počnem razmišljati da li je
bolje biti u dubokoj vodi i vidjeti dno ili ne vidjeti ga. Naravno, kad god razmišljam o tome
gora mi je upravo ona situacija u kojoj sam.

Pa opet zaplivam kao manijak....i nakon nekog vremena dođem na polazište.
I tamo rikavam u plićaku. Ostanem dok se ne smežuram i ne smrznem, pa
izađem i tješim se sladoledom.

Kupanje u rijeci opaka je stvar, umara fizički i psihički.

- 21:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.