/

ponedjeljak, 07.06.2010.

Walkman

Glazba je zvonka radost. Čarolija,umjetnost, najbolja stvar od izuma narezanog i zapakiranog kruha.
Zašto bismo ju inače krali, dijelili, preporučivali, čak i kupovali?

Otkad sam se doselila u veći grad činilo mi se kako bi bilo zgodno imati mp3 player,
da brže prođu vožnje javnim prijevozom, da slušam radio i kad sam vani i da se mogu odvojiti od svijeta.
Osim toga, baš je zgodno slušati pravu pjesmu u pravom trenu.
Cherry pie Sade kad navečer pada kiša, Clarity Johna Mayera dok se voziš na jug,Big Feeling Spandau Balleta dok šetaš nasipom u narančasto-rozom predvečerju.

Dok sam ja tako razmišljala bi li ili ne bi kupila player, srećom, Piano man je nabavio Walkman
za poslovne svrhe. Čim je na tren zaboravio na njega otela sam mu ga da isprobam to čudo tehnologije.

Nakrcala sam ga bitnim stvarima i sada rijetko izlazim bez njega, čak i samo u kvart.
Stavim slušalice u uši, zaključam vrata i krenem. U liftu mi radio ne radi, al to je samo
sitna gnjavaža. Kad izađem iz zgrade slušam radio/mp3-ice neometano sve dok ne dođem
blizu autobusne postaje, kada je zvuk prometa jednostavno prejak.
Obično mi se ne da pojačavati pa čekam dok ne dođe autobus i tada navalim
na botun za zvuk. Čuje se dosta dobro, osim kad autobus škripi ili skreće, ako neki klinjo ili
student kraj mene ne odvrne svoj mp3 player/mobitel na najjače.

Kad autobus stane u centru i dalje ne mogu slušati radio dok hodam kroz pothodnik, ali
čim izađem vam sve je u redu dok ne dođem do strogog centra, kad se s prometom
jednostavno ne treba zafrkavati, pa ugasim Walkman i dalje nastavim na suho.

Baš mi je drago što sam popalila taj player. Ne znam kako sam uopće živjela bez njega.

- 09:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.