/

ponedjeljak, 10.05.2010.

Iva

Iva je imala 25 godina kad ju je ubilo vlastito tijelo.
Čim se saznalo da je umrla objavljeni su članci u kojima se
govorilo koliko je bila draga i kako će nedostajati svima koji su
ju poznavali.
Na Facebooku se stvorilo nekoliko grupa u kojima su ljudi
pisali izraze sućuti obitelji i komentirali kako je šteta što
je umrla tako mlada i lijepa.
Čudno mi je bilo čitati to, zvučalo je kao dobra namjera krivo provedena u praksu.
Mislila sam kako to plitko zvuči i kako neće utješiti obitelj.
Hrpa neznanaca ti kaže kako im je žao, ali dirnula ih je isključivo površinska stvar.

Radila sam s Ivom dvaput. Doista je bila vedra,draga, smirena, optimistična i lijepa.
I žao mi je. Pitam se je li se bojala, je li je bolilo.

Majka je odmah rekla: "Otiđi na sprovod".
To se radi. To je kršćanska stvar. Pokaži podršku onima koji su je nadživjeli.
Nije mi padalo na kraj pameti, ali nisam joj htjela objašnjavati jer sam mislila da ne bih
uspjela.
Što bi oni imali od toga?

Pomislila sam na moju baku i djeda koji godinama obilaze grob svog djeteta, paze ga, uređuju.
To je jedino što mogu učinti. Jedini ventil. Razumijem, ali i to mi se čini promašeno.

Moj naputak za one koji će me nadživjeti:
1.Kremiranje.
2. Riješi se svih mojih stvari. Podijeli knjige,daruj glazbu.
3. Bez mase cvijeća, svijeća i gluposti.
Ja nisam tamo. Samo me se sjeti.
Pošalji vibru, možda ju ulovim.

- 10:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.