/

ponedjeljak, 24.08.2009.

Samo plivaj, samo plivaj

Prvi put sam u bazenu plivala u poznoj 25 godini.
Bazen je bio okrugao, s miješanom vodom,u dvorištu hotela, a s njegova ruba vidjela se
gradska plaža, jedva 50 metara dalje.
Najdublji je bio u samom centru, gdje sam stajala na prstima, a širok je bio taman koliko treba.
Osjećala sam kao da sam u Dinastiji.
Odrasla sam na moru i bazen mi nikad nije trebao, a nisam se ni družila s bogatunima koji su bili
morski deprivirani.
Ustvari, dobar dio života provela sam praveći se kul pred obitelji i prijateljima koji su mi, tamo negdje
blizu slovenskoj i mađarskoj granici, užasno zavidjeli.
- U moru se možeš kuati samo 3 mjeseca godišnje- govorila sam.
(Ok, ako nisi zimogrozan ta 3 se rastegnu na 5)
I pri tom ignorirala da je velika prednosti imanja mora samo to što se možeš šetati po obali i što je
lipo za vidit u svim godišnjim dobima.
Unatoč tom divnom daru, nisam bila ni dobar niti samosvjesan plivač, zbog čega su mi se kontinentalni
prijatelji s guštom smijali. Nikad nisam ni svojevoljno stavljala glavu pod vodu.

Ubrzo nakon bazeniranja guštala sam na pješčanoj plaži na Silbi, promatrajući dno bistrog mora,
čvrsto uvjerena da sam u plitkom. Dok mi nije pobjegla lopta tijekom picigina, kad sam shvatila da
ako ovdje je plitko, tamo može biti duboko, pa opet plitko. Koji šok!
Samo plivaj, samo plivaj, ponavljala sam dok sam puzila prema obali.

Dva mjeseca nakon svog prvog bazenskog iskustva imala sam i drugo, u pravom bazenu, sa slatkom
vodom i klorom, u dvorištu istarske kućerine, a plaže nije bilo za vidjet ni dalekozorom. U najdubljem
dijelu nisam mogla ni stati.
Unatoč zimogroznosti prva sam se uvalila u njega i natjerala društvo da me još i slika u raznim Alexis
pozama oko njega.
Slike su ispale krasno jer su badić, ručnik, šlape i voda bile otprilike iste nijanse plave.
Ah, da, tog vikenda sam prvi put ronila s bocama. To je bilo wow.


Idućeg ljeta dogodila se vrlo važan vodeni događaj. Prvo riječno kupanje.
Do tada sam čula samo grozne priče o tome kako te riječna voda ne drži i horore o jakim strujama.
Bila sam zgrožena. Dođem na rijeku i shvatim da u vodi ima trave i mulja i svega i zgrozim se.
Tog prvog puta nisam se maknula iz plićine za djecu.
Idući put već sam išla malo dalje. To kupanje je bilo vrlo dramatično jer smo ga izvodili tijekom nevremena.
Jaka kiša, munje i gromovi, svi pobjegli s plaže u treptaju oka, a mi se brčkamo. Jedno od boljih popodneva.

Ove godine konačno sam posjetila gradski bazen. Stajala sam ispred zgrade s ručnikom oko vrata čekajući
društvo, kad me je Super G obavijestila
- Izgledaš smiješno. Skini to.
- Ali idemo se kupati- protestirala sam.
- Svejedno.
- Ali bazen je 100 metara niz ulicu!
Zakolutala je očima i odustala.
Gradski bazen. Tri metra dubine, klora koliko ti srce želi, ima ljudi, ali ima i Mitcheva, tj spasitelja.
Bar nema valova i cijelo vrijeme možeš slušati radio, pomislih i zagrcnuh se istog trena.
Ali prošlo je dobro, uglavnom. Preplivala sam 550 metara prije nego što sam crkla.

Prije mjesec dana bez ikakvih sam plutala sam krenula u duboke krčke vode, imajući obalu na oku, ali
svjesna da su pijesak, morski krastavci i ona biljka što liči na pseći drek daleko, daleko ispod mene.
I to preživjeh.

Ove subote sam u rijeci, gdje su trave, mulj i sedrene barijere, plivala najdalje do sad.
Čak sam preživjela i ogroman slap koji mi je skoro odnio badić, prožvakao me i ispljunuo nizvodno.
Jako sam ponosna na sebe.
Idućeg ljeta kupit ću si masku i dihalicu.
Mislim da je vrijeme za ronjenje u plićaku.

- 09:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.