/

ponedjeljak, 22.06.2009.

CV manija

Top 6 razloga zasto šaljem molbe i životopis:


1) Starci nemaju para da me uzdržavaju

b) Na lotu ove godine nisam osvojila više od 22 kune

3) Nisam strašno talentirana, pa ne mogu zarađivati na svojim umotvorinama

4) Ne pljačkam pošte po Novom Zagrebu

5) Nemam kapitala za poduzetništvo

e) Nisam se bogato udala


Slanje molbi i životopisa frustrira. Panično raspakiravam laptop, hvatam signal
u nemogućoj pozi u kutu sobe, u hladnom znoju logiram se u sandučić, a tamo
.....ništa. Zip. Zilch. Nada. Paučina.
Ni odbijenica.
U takvim trenucima tješim se da ima gorih stvari.
Recimo, odgovaranje na pitanja poput "gdje se vidite za 5 godina" na propisan način,
dok pokušavam složiti ozbiljnu facu.
Onda se sjetim da ovoga - ako se taj glupi igrokaz izvede kako treba, to rezultira parama.
Koje je zgodno primati redovito. Pa se još više snuždim.
Dok ja tako snuždena kuham njoke ili usisavam nazove me rodbina, koja dobar posao vidi na
potpuno različiti način od mene, i nudi pomoć. Ja se zatim svojski branim od te pomoći.
Ipak,kako vrijeme ide, sve se više bojim da ću dopustiti da mi pomognu i postati sell out,
koji za pare radi nešto što mu se apsolutno ne sviđa.

Kad me takvo razmišljanje toliko izbezumi da se želim zakoapti u prvu rupu,
sjednem sama sa sobom, ošamarim se i ozbiljno si prigovorim nešto u stilu kako
postoji nada da će me kulturna udruga/nevladina organizacija/ strana firma na koju
pikiram uzeti kad shvati da bez mene ne mogu živjeti i zatim viknem na sebe da se
saberem.
Scarlett je davno rekla, sutra je novi dan.

- 13:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.