/

ponedjeljak, 17.11.2008.

Knjiški moljac

Kao prava djevojka sa sela, lani sam prvi put posjetila Interliber.
Sa društvom sam protrčala kroz jedan paviljon, nakon što smo jedva dočekali da
se on otvori, a u brzopoteznom razgledanju zamalo nas je srušilo i zgazilo krdo drugih
nestrpljivih posjetitelja.
Oko Velesajma kretao se velik broj ljudi natovarenih šarenim vrećicama koji su uskakali
u tramvaje iznemogli od šopingiranja, a cijeli razredi gužvali su se na štandovima Školske knjige i Znanja.
Zamalo sam kupila jednu jedinu knjigu, Holističku detektivsku agenciju Dirka Gentlya
(Douglas Adams).
Ipak, odustala sam jer je koštala nevjerojatnih 75 kuna, što je bila ravno desetina prvog honorara
kojeg sam dobila za prva dva tjedna rada.
Otišla sam tada praznih ruku, ali uz prkosno obećanje da ću se vratiti.

Prošlog tjedna stigao je posljednji honorar od novina, a ja, depresivna, lagano smrznuta
u trenutku ludila koji je potrajao dva dana, krenula sam u trošenje.

Odredih razumnu svotu i spiskah ju u nekoliko sati u jednom paviljonu.
Počelo je obećavajuće. Blizu ulaza našla sam Holističku agenciju, ali u prijevodu. Snob kakav jesam, odlučih da želim original i da ću tražiti dalje. Ipak, na istom štandu sam uočila krasnu jeftinu gomilicu lakog štiva
za aerodrome, zubarske čekaonice i vikendice na moru, pa se opskrbih.
Prva knjiga koju kupih na svom prvom Interliberu tako je Lara Croft : Kolijevka života.

Nešto više od sto kuna i nekoliko sati kasnije bila sam na izdisaju.
Teglila sam dva autoatlasa Europe, Laru, tajanstveni rukopis, nizozemski chick-lit krimić, 2 SF i 1 krimi roman s kioska,
te malu kolekciju Oscara Wildea. (Impuls, čitala sam jednu njegovu komediju nedavno. Odlično.)
Nisam kupila ništa od onoga što me zaista interesiralo i više nisam mogla stajati ni hodati. Oko mene su veterani
sajma ss dovoljno keša trčkarali vukući za sobom karirane torbe za plac. Bila sam ljubomorna.
Zadnjim atomima snage odvukla sam se u drugi paviljon i bacila pogled.
I zaključila da se moram vratiti sutra.
Kod kuće sam morala pospremiti i obrisati prašinu s cijelog skladišnog prostora oko TV-a kako bih mogla
sakriti i skaldištiti nove akvizicije.

Idućeg dana pokazala sam nevjerojatnu suzdržanost. Kupila sam ravno 3 knjige, dvije koje sam stvarno
željela i jednu od dvije iz vikendica-wc-aerodrom žanra.
A onda su me, srećom, odvukli iz grada.
Holistička agencija na engleskom još nije nađena.
Ako ju negdje vidite, javite mi.

- 09:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.