/

ponedjeljak, 03.11.2008.

Karijerno

Top 12 razloga zašto je dobro radit u tiskovinama:

- Ne moraš se uređivat za posao. Traperice, tenisice. Ljeti bermude.
- Imaš besplatni telefon.
- I printanje.
- I vodu iz balona.
- Te strani tisak.
- Nijedna internet stranica ti nije blokirana.
- Svako toliko poslom ideš na domjenak.
- Ljudi ti daju mito i korupciju.
- Dobiješ fora besplatne stvarčice.
- Imaš besplatan upad na zanimljive stvari.
- Možeš biti nepismen jer će te spasiti lektor.
- Možeš dolaziti na posao u 11 ili podne.

Dok sastavljam ovaj popis s čežnjom i selektivnim pamćenjem prisjećam se dobrih dana novinarenja.
Nažalost, nije baš sve super u novinarenju, pa zato glancam CV.
(Bila sam čak i na razgovoru na posao, prvom ikad. Naravno, bila sam nervozna.
Očekivala sam višesatne testove i okršaj s psiholozima, ali razgovor je bio potpuno
neformalan. Nisam čak ni izustila sve one odgovore koje sam uvježbavala.)


No nije CV jedina stvar na koju se oslanjam u karijernim previranjima.
Tu su i moje jedinstvene vještine i analitički um.
Već radim na ostvarenju dugogodišnjeg sna da postanem vlastiti šef, odnosno poduzetnica u usponu.
Naime, žene s kojima se družim u zadnje vrijeme izražavaju želju za bogatom udajom ili upoznavanjem mladića
iz egzotičnih zemalja tipa Grčka. Ja im u tome pokušavam im pomoći, naravno, za simboličnu svotu.
Kad ne svodničim dajem tajničke usluge, a radim i kao osobni shopping assistant.
Između svega nabrojenog opuštem se čisteći po kući, slažući ormare, odvajajući otpad i perući sve
Domestosom.
Uz takvu radišnost iduće godine u ovo doba ne gine mi moj prvi milijun.

- 09:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.