/

srijeda, 15.10.2008.

Sluz 2

Sinusi. Mnogi ljudi imaju problema s njima, ali nikad ikad mi nije palo napamet da ću
ih imati i ja. Otkako mi je liječnica to nesretno objavila u ponedjeljak nastojim bolje
upoznati male zafrkante, pa sam se bacila na istraživanje.
Sada ih čak znam i objasniti.

Sinus kuta je omjer između hipotenuze i najdulje stranice.

Ne, šalim se. Ali zašto je taj omjer ikome bitan i dalje mi je nejasno, a kad ne ležim budna
noću i razmišljam o tome, muči me druga stvar- zašto su sinusi tako prokleto osjetljivi ?

Usput, sinusa ima tri para, a zašto služe nije baš najbistrije.
Zna se tek ovo : lijekovi dva tjedna te još tri do pet dana kućnog pritvora.

Sad totalno ličim na moju mačku Đuricu. Prije nekoliko godina imala je gadnu nesreću
(Pas, auto, vanzemaljski eksperiment, tko će ga znat. Ne usudim se pitati, a ona ne želi reći.)
Otada na jedno oko slabo vidi, a nos joj ne radi.
Kako ne može puhati nos, puše balončiće sluzi, često kiše, a šmrklji lete okolo u najnezgodnijim
situacijama.

Opet, tješim se, moje stanje će jednom ipak proći.
Do tada....treba li tko sluzi ?





- 10:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.