/

ponedjeljak, 25.08.2008.

Kako smo statirali

-Svi u svijetloj odjeći stanite na ovu stranu, svi u tamnoj, na onu.
Sad ćemo snimati ulazak. Kada vam dam znak, samo počnite hodati prema meni
normalnom brzinom.
U redu.... akcija !
(hod, hod)
- To nije bila normalna brzina, idemo opet.
(hod, hod)
- U red, još jednom.
(hod, hod)
- Odlično. Sad druga grupa.

(nekoliko hod hodova kasnije)
- Sjednite po troje za stol.
Jedete zbog kamera, a ne zbog jedenja, pa vas molim da jedete malo brže nego inače.
Tko dobije hranu može odmah početi jesti.
Sa svakog stola će po jedna osoba komentirati jelo.
Gledajte u mene, kamere nema. Oni koji daju izjave ocjene jela upisuju tek kad ih snimamo.

***
Tako to izgleda u rano jutro (10 sati) u popularnom restoranu u gradu.
Na služenoj sam novinarskoj dužnosti, ali ću biti i dio oštrog suda koji ocjenjuje
napore mladih kuhara u novoj emisiji. Iznenađena sam razinom upletenosti u novi šou,
zabrinuta zbog kamera, a opet mi je drago što besplatno ručam, makar u 10. njami
Sjedim za prvim stolom, grozno blizu kamerama iza kojh se nalaze ogromna svjetla
Klima radi na nije vruće, ali jako mi je neugodna ideja da jedem pred kamerama.
Tko me ikad vidio kako jedem, zna i zašto.

Osim toga, žao mi je što nisam obukla neku više fancy bluzu.
Popravljam naočale koje mi drže kosu i nadam se da nemam travuljine među zubima dok me
snimaju kako ocjenjujem hladno predjelo.
Srećom, u dobrom sam društvu producenata i ugodno čavrljanje mi pomaže opustiti se, donekle.
Već oko podne snimanje je gotovo. Siti jesmo, ali nije baš da smo se ubili hranom.
U pravoj restoranskoj maniri, bili su to više uzorci nego jelo.

Na izlazu nam daju poklone u vrećicama s logom televizije, naravski.
Vraški teško nešto, što znači da će sigurno biti dobar mito.
Ne mogu čekati,pa već ispred restorana otvaram vrećicu - dar je zaista super-
u drvenoj kutiji fancy shmancy jestivine - ocat, pekmez, rakijica, sir....
Oduševljeno teglim dar prema tramvajskoj stanici i zaboravljam na to da ću bit na televiziji.
Idućeg dana počinju stizati smsovi
"Jesi ti ono možda upravo bila na televiziji ?"
....rolleyes


- 09:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.