/

subota, 14.06.2008.

The End is nigh

Prazne redakcije.
Kiša.
Slušam Johna Mayera na Youtubeu.
Kolegice su satima pokušavale složiti veliki članak o vjenčanjima.
Kolege igraju stolni nogomet.

Kraj se dakle bliži, za 13 dana ugovor će isteći. Po svemu sudeći,
tada ću dobiti lijepi certifikat za ukrasit zid, te cipelicu.
To ne bi trebala biti veliko iznenađenje, jer je osnovna svrha programa
dobavljanje jeftine radne snage. Osim toga, ostala dulje nego
što sam mislila.
S druge strane...... tamo negdje prije 2 mjeseca mi je sinulo
da bih možda mogla i ostati u jednoj redakciji.
Kad sam se zagrijala za tu ideju došla je loša vijest - vjerojatno neće uzimati ljude.
A onda udarac.
U završnoj ocjeni mentor me totalno popljuvao, naime.
Kaže da se dovoljno ne trudim, a moju ukočenost tumači kao dosadu.
Svi urednici se slažu da sam pretiha i splašena.
To me pogodilo.
Sad odjednom ja, koja nisam tu ni planirala ni željela ostati dugo, cmizdrim
što me oni neće.
Žao mi je što neću biti tu da pišem gluposti, dolazim kod kolege vidjeti
kako mu napreduje prilog ili pitam drugog kolegu kad opet svira s bendom.
Već mi nedostaje čokolada iz automata, hrpe papira i novina po svuda koje
onemogućavaju da se nađe potrebna stvar. Zafrkancija u gustom dimu pušione,
lektorove fore, kave s ostalim novinarima crnih kronika.
I naravno, besplatni internet, voda, printanje i telefon.

Rekla bih da je briljantna karijera završena.

- 14:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.