/

ponedjeljak, 31.03.2008.

One of those days

Ljudi puze po redakcijama. Znoje se. Ne da im se raditi.
Ne da se ni meni. Al ono, žestoko.
Želim nekoliko dana off.
Bez Tatjane Jurić, Slavena Bilića, Angeline Jolie i njeno 15-ero djece.
Dojadili su mi. Zasebno i skupa.

Diplomski je još na nuli, vrijeme istječe, ali ako kolegice ostavim
same da se muče s Farmom i novim fićom Nine Badrić, znam da
će me opet mrzit.
S koje god strane okrenem, ne valja.

Treba mi jedna dobra prehlada......


- 15:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 29.03.2008.

Post za održat se budnim na poslu

Dvije najprostije riječi u bilo kojem jeziku : radni vikend.
Vrijeme je lijepo, ljudi guštaju, a ja u redakciji.
Srećom, neću se ubiti od rada, ali se, nažalost, neću ni naspavati.
A jako mi treba sna. Plus, mislim da se prehlađujem. Ali krenimo na bitno.

S dolaskom proljeća povećao se broj Evenata na kojima moramo neizostavno sudjelovati.
Tako sam ovog tjedna završila i na VW-ovom derneku uoči Auto Showa.
Na organizaciju je sigurno potrošen budžet nekoliko hrvatskih županija.
Bilo je kičastih zabavljača i, što je najvažnije, hrane kao u mojim
najluđim snovima. Jela sam dok mi nije bilo zlo. Doslovno.
A uspjela sam probati samo mali dio od posluženih divota. I došla sam
gladna. Dernek sam odmah uvrstila na top listu najboljih derneka na kojima
sam bila do sada. party njaminjami njami
(Glavni kriterij je hrana. Naravno.)

Napravila sam i još jedan popis.
Ovi ljudi su mi pomogli da odradim svoj posao što bezbolnije.
Pokazali su se simpatičnima, profesionalnima, duhovitima.
12 bodova za suradnju i karakter dodijeljujem niže navedenima.

Top list pozitivaca
wave
(kronološki)

- Edo Maajka
- Tarik F.
- Vicko
- Yo

Ljudi, hvala.

- 12:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 26.03.2008.

Doma za praznike

I. čin
Candy čvrsto odlučuje ići kući za uskrskni vikend. Dojadio joj je posao, kiša i city life.
Nedostaju joj pas, mačke, a povremeno i roditelji.
Iako se cijeli tjedan čini da će ići kući bez problema, u četvrtak i petak iz nekoliko
nesporazuma nastaje velika drama i kolege ju aktivno mrze.
To ju toliko pogađa da je u depri cijeli vikend.

II.čin

You can't go home again, kaže Thomas Wolfe.
Candy otkriva kako se pas još više udebljao, kako obitelj sada ima samo jednu
mačku, a roditelji su podjetinjili.
Cijeli vikend pada kiša, pa ne stiže ni prošetati uz more.
Nalazi se samo s jednom prijateljicom.

III.čin

Na dan odlaska sunce sja, vjetrić piri i potrebne su sunčane naočale.
S masom odjeće Candy kreće natrag u rad.
Tu večer shvaća da u stanu ima ili previše odjeće ili premali ormar.
Osim toga, postaje očito kako njen plan o minimumu stvari u novom stanu jednostavno
nije izvediv. Stvari se množe, skupljaju prašinu i izluđuju našu junkainju.

Još jedna stvar koja se pokaže neizvedivom je pisanje diplosmkog- Candy čeka
više posla ovaj tjedan.
Hoće li diplomski ikad biti napisan ?
Stay tuned.....

- 13:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.03.2008.

Vikend u Slavoniji

Operni pjevači piju čaj s limunom, članovi su Lions kluba i groze se pizzerija.
Harmonikaš ima lude priče sa brojnih svadbi i drugih gaža na kojima je radio,
uključujući onu sa striptizom.
Ulični glazbenik izazvao je senzaciju među tinejdžerima sa svojim dobro napunjenim bocama.

To su samo neke od faca koje su sjedile u subotu navečer u našićkom
hotelu i slavile dobro obavljen posao- početak serije koncerata kojima
će se, za jedno 2 godine (ako bude sreće) glazbenoj školi kupiti pravi pravcati klavir.

Gazde glazbene škole preko Harmonikaša čule su za Piano mana i pozvale ga da nastupi.
Piano man se odazvao pozivu u pomoć i odjurio u Našice kako bi
sudjelovao na prvom koncertu. Pratila ga je SuperG, a ja sam se jednostavno morala ubaciti, jerbo nikad nisam bila u Slavoniji.
Ovdje ne brojim jurenje autocestom kroz navedenu.

Bilo je zabavno, vrijeme je bilo toplo, pojeli smo vrlo malo kulena ;
gazde glabene škole su strašno simpatični, a uspjela sam slikati smiješne žabe
i smiješnu vjevericu.

Nekoliko više poznatih činjenica, ako i vi poželite ići na izlet

- Vlakom stignete do Našica za 3,5 do 4,5 sata, ovisi o sporosti vlaka.
- U Našicama je sve u Pejačevićima.
Birtija, odrezak, kapučino, trg, ulica...
- Glazbena škola je u ljetnikovcu slavne obitelji, koji se nalazi vrlo blizu dvorca.
Tamburaški sastav škole nastupao je posvuda i osvojio sve moguće nagrade.
I djeca koja nisu u glazbenoj školi vole se motati oko ljetnikovca, pogotovo noću i vikendom.
- Barokna unutrašnjost gotička crkva sv. Antuna je jako fora
- Crkvu sv. Martina sagradili su templari
- Hotel Park ima dobar WC. I dobrog kuhara.

Vikend je ,nažalost, brzo prošao.
Opet smo na poslu, no kako je danas Sv.Patrik, a
uskoro i Uskrs, ne osjećamo se jako radišno.
Svi pokušavamo zbrisati doma ovaj vikend. Nadajte se da će mi to uspjeti.

I pojedite malo kulena. Dobra stvar.

- 14:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.03.2008.

Počelo je, počelo

Grozni vikend napokon se dogodio. Počeli su Farma, Celebrity Big Brother i Zvijezde pjevaju.
Vi te stvari možda nećete gledati, ali mi hoćemo.
I pisat ćemo o njima. Što je ok.
A vjerojatno ići i na pripadajuće partije. Što je brrrr.

Danas smo zvali Sandija da nam objasni zašto je zbrisao, a Marlennu (Salomeinu prijateljicu), da nam kaže kako će preživjet u samoći.
Dino Dvornika nam se ne javlja, inače bi pitali i njega kako mu je bez žene.

Moram priznat, CBB sam nešto malo gledala i čak me zanima. Farma ne, iako je ideja dobra.

Osim u show-ovima, prve dane radnog tjedna provodim u filmovima.
Večeras idem na 10 000 prije Krista, a sutra pišem čitavu karticu o Sex&Grad.

Znam,znam, ali barem su filmovi.....

- 16:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.03.2008.

Zovite me Krešimir Mišak

Čini se da će moj najveći doprinos Novinama biti članci o propricanju sudbine.
Imali smo prognoze sportašima početkom godine, cijelu stranicu, a sad imamo
dvije stranice o... prognozama sportašima. I Hrvatskoj.
Jest da mi se ljudi smijuckaju kad im kažem što radim, ali hej - to ljudi čitaju.
I zato se nadam da će mi to zbog ogromnog prostora malko više i platit.
Čisto da se osjećam važno za promjenu.
Plaće su mi stvarno koma.
Anyway, ako ne želite znati što će se događati s kim.....prestanite čitati. Sada.

++++++++++++++++++s+p+o+i+l+e+r +++s+p+a+c+e++++++++++++++++++++++

Ivano Balić u mirovini će se baviti ugostiteljstvom. Janica Kostelić će proširiti svoj biznis,
a Blanka Vlašić će se baviti trgovinom i nakitom. Izgradit će i ogromnu vilu.
Slaven Bilić mora paziti kako vozi, a Eduardo se mora čuvati vatre.
Eh, da, opet će ozlijediti lijevu nogu.

Hrvatska će naglo ući u EU i bit će nam svima super. Dogovorit ćemo se oko ZERP-a.
A naći ćemo i rudnik plemenite kovine.

Pričali smo dosta i o kraju svijeta, vanzemaljcima i Stvoritelju.....ali o ome nekom drugom
prilikom. Zabrinulo me, moram priznati.

A što vi kažete na vidovnjake ? Da li biste htjeli znati ?


- 15:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 01.03.2008.

VIP party

Sinoć smo svečano otvorili sezonu poznate birtije na Jarunu.
Došle su manekenke, nogometaši, voditeljice, pjevači i poduzetnici.
Nisam znala tko su neki, ali srećom, bilo je dovoljno fotografa koji su mi
te stvari lijepo objasnili.
Sedma sila bila je smještena, naravno, u VIP odjeljak, i to blizu WCa.
Opskrbili su nas pićem na račun kuće, što je bilo super, jer je jedna moja
kolegica nedavno u jednom baru platila dva piće 70 kuna. A bila je tamo poslom.
Odmah sam joj poslala nje-nje sms.

Čovječe, što ti novinari mogu puno popit.
A jeli nisu ništa, ili vrlo malo.
(Zato sam ja ko pravi, u isto vrijeme over- i under-dressed seljo beljo, dohvatila tanjur i naslagala kanapea i suhija koliko je stalo. Vidi se da sam radila u Gradskoj u doba najžešćih domjenaka. )
Možda jesu latentni alkići, ali su zato strašno zabavni.
(Bili smo kao oni geekovi u američkim teen filmovimakoji se grupiraju u školi
i podsmjehuju popularnim i zgodnim učenicima.)


Oko ponoći mi je već dojadilo gnjavit sve te poznate i bogate ljude da mi
kažu kako to da su baš tu baš sada, pa sam upregnula miševe i otišla kući u bundevi.
Moram još mjesec i pol tako uletat ljudima i gnjavit ih da mi kažu zašto nešto rade.
A oni će me vjerojatno mrzit zbog toga. Oh dear.
Piano man mi savjetuje da ponavljam u sebi "javnost ima pravo znati, javnost ima pravo znati".

jipz, jipz, jipz.......



- 15:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.