/

ponedjeljak, 25.02.2008.

Topljenje

Zima našeg nezadovoljstva iznenada se prošlog tjedna pretvorila u proljeće moje zbunjenosti.
Ljudi hodaju u kratkim rukavima. Krajem veljače.
(To za sobom povlači dvije jako nezgodne stvari- proljetne cipele i proljetnu jaknu.
Ugh
. )

Osim naglog zatopljenja, dogodila se još jedna jako važna stvar- imala sam slobodan vikend.
Prvi potpuno slobodan vikend od sredine prosinca. Naravno, prozujao je kraj mene u Warpu.
Nisam čak ni spavala do podne ni prejedala se.
Sad je već ponedjeljak,a idući vikend radim. Nadam se da neće biti nikakvih turbo folk koncerata
i vjenčanja poznatih, kao što je zadesilo kolegicu koja je radila ovog vikenda.

(Zbog slobodnih dana nisam vam u mogućnosti prepričati što se događalo u Sportu kad su
slomili jadnog Eduarda, ali sigurna sam da nije bilo lijepo.)

Eh, da, dogodilo se još nešto krucijalno.
Ali to je toliko grozno da vam to ne mogu napisati.
Prespavala sam Oscare cry

- 15:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.