/

ponedjeljak, 16.07.2007.

Od rođendana....

U 5 dana dogodile su se 2 značajne stvari-
položila sam zadnji ispit i proslavila rođendan
koji me stavio na krivu polovinu 20ih. Eeeek.nono

Svake godine me prilično frustriralo
to što mi prijatelji zaboravljaju rođendan.
Ljeto,sunce,more,komadi,vrućina mozak popila, jel te,
pa se stalo događalo da dobijem poruke tipa
"ovaj, jel ono tebi bio rođendan sad ? ili će tek biti ?"

I to od ljudi koji me poznaju godinama, s kojima sam prošla
muku školovanja i kojima ja redovito čestitam njihove
rođendane.
(Ima i onih koji se ne zamaraju s rođendanima i njihovu
dosljednost poštujem. Neki put se oni i sjete, a ovi drugi ne!)

Nikad mi nije išlo u glavu zašto ljudi koji pokušavaju zapamtiti
kad mi je rođendan to i ne uspijevaju- rođendan je na imendan,
a sve skupa je na blagdan!
Can you say ADD ?

No, uglavnom, ove godine sam dobila nevjerojatnu pažnju-
smsove,mailove, pozive.
Čestitali su mi: dva e-pala, prijateljica iz škole, još jedna
sa faxa, najnovija prijateljica koja teže pamti rođendane,
prijatelj, drska 30godišnjakinja iz prethodnog posta.....
svi osim moje dvije najbliže prijateljice s fakulteta, koje
dosad još nikad nisu zakazale (makar promašile datum).

Jako uspješna godina. smijeh

- 23:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.