/

subota, 21.10.2006.

Balet

Pozvali me frendovi na balet. Na Pačje jezero, točnije rečeno.
Nekoliko dana sam stajala pred ormarom i mrzila ih.

Kad sam se već počela miriti s mišlju da ću obući komplet za
sprovode i krizme, u dubinama ormara nađoh dvije fine stvari koje
idu skupa i odahnuh.
Čak se toliko opustih da odlučih igrati ulogu djevojke sa sela
do kraja- do kazališta dodđoh u jednim cipelama, a uđoh u njega u
drugima. Koje izgledaju kao disko kugla.
I shvatih, s užasom, da sam predobro obučena.
Cure mojih godina došle su u traperu i čizmama. I odmjeravale me.
Podsjetilo me na Piaf, kad su dame srednjih godina bile u šljokicama,
a ja u bijeloj majici kratkih rukava i tenisicama.
Sve se vraća, sve se kraća.

Živim u relativno malom gradu, pa još nikad nisam gledala
balet, unatoč poznim godinama. Zato sam zavidjela curicama koje
su već u dobi od 10 godina bile kulturno uzdignute, a još su
dobile i sladoled prije početka. A ja sam umirala od gladi.
Drugi put nosim grickalice.

Ulaznice su bile rasprodane, pa smo kolegica Vokalna i ja sjedile
u zadnjem redu na balkonu. U mnoštvu čudnih poza, jer kazalište
nije predvidjelo sjedala u zadnjem redu za ljude s koljenima.


Pozornica je u našoj kazališnoj kući malena, u skladu s kućom
kao takvom. Stalo je 8 balerina po širini (jedna do druge),
te 4 po duljini (s dovoljno prostora za kreatnje).
Ansambl je vjerojatno morao biti skresan na najnužnije plesače.
Glavne uloge plesali su Rusi na privremenom radu.
Posebno nam je bilo zanimljivo gledati ove Ruse jer smo o njihovom
matičnom kazalištu na faxu lani saznali puno interesantnih podataka,
posebno što se tiče financiranja i troškova.

Baletni zaključci:
a) balerine skakuću tump tump tump
2) kostimi šuškaju
3) balet traje. pušači izazivaju stampedo u stankama.
d) ljudi pljeskaju na krivim mjestima. seljaci.
e) fora je biti princ. stalno tulumi.
6) težak je život peradi

Kad su se svi gledatelji razbježali iznesena je zakuska za
plesače i kazalištarce. Kanapei, sokovi i nešto alkohola.
To sugerira da balerine nije teško nahraniti.
Vokalna, Michelangela, Metro i ja se presvukosmo i krenusmo kući.

Sve u svemu, bio je zabavno.

Vokalna i ja razmišljamo o tužbi protiv kazališta.
Tražit ćemo besplatnog kiropraktičara.

Izjava večeri:
Vokalna, nakon čitanja sadržaja u pauzi
A, to se dogodilo kad je bilo ono svašta nešto.


- 22:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.