Confessions...

16.01.2006., ponedjeljak

Pet mjeseci mučenja…

Evo ga, od danas je službeno počelo… opet ispočetka…
Meni omiljena i draga škola…
Da, malo morgen…
Ljenčarenje bi trebala izbaciti iz dnevnog rasporeda i baciti se na nešto korisno… kao na primjer višesatno gledanje sapunica koje inače uopće ne pratim i slično…
Šaljem vam svima veliku pusu i stvarno su me iznenadili komentari na zadnji post… Vidim da sam ipak pobijedila «malog Ivicu» i to mi je jako drago…
Ja sada idem plakati nad tužnih pet mjeseci koji me čekaju do kraja školske godine, a vi… nemojte biti mali Ivica… i spavajte, odmarajte se, ljenčarite, gledajte telku što više i duže…
U svakom slučaju, nemojte se pretrgnuti od rada… ako baš nije neophodno :)

Image Hosted by ImageShack.us
- 18:34 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>