Confessions...

22.09.2005., četvrtak

So many boys... so little time :)

"E jadan taj tvoj dečko... Pa tebe tu non-stop zovu neki frajeri, a ti se žališ kada se on naljuti na tebe zbog toga... Ti sa svakim nešto malo "svašta nešto", onda ga malo navučeš, i onda kad frajer već počne rezat žile zbog tebe... DOVIĐENJA..."...
To su riječi moje drage mamice... koja je nekad fakat ok ženska... kada nije histerična vještica koja me terorizira da pospremam svoju sobu...
I tako... kada moja draga majčica, koja nije upoznata niti sa 20 % mojih izleta, igrica, avanturica ili zajebancija (kako već hoćete) to kaže, onda mislim da je stvarno kritično...
A onda... kada se nakupi previše frajera da bi ih mogla njihovo zajebavanje držati pod kontrolom i kad to postane previše stresno za mene i moju okolinu... onda počinje laganini odjebancija...
Jedan po jedan...
I tako sam se ja, okorjela šarmerica ( Isuse, koji izrazi...nisam normalna!) porješavala svih dogovorenih kava i stavila na distancu sve moje "prijatelje" da bi moj dragi bivši dečko bio malo manje nesiguran u moju "neupitnu" vjernost...
E... ali sad se situacija promijenila...
Dečka više nemam, vremena baš isto nemam previše, ali prijatelja... Hm, hm, njih uvijek ima...
I tako ja sad svoje depresije liječim dogovarajući raznorazne kavice sa bivšim brijačima ili kako bi ih već definirala (likovima koji ne zadovoljavaju previše moje intelektualne potrebe, ali imaju dobru guzu, facu, ruke, pločice itd... itd...pa se daju iskoristiti u neke svrhe) koji su mi se u zadnje vrijeme nešto počeli nenadano ponovo javljati...
Mislim... malo mi je to sve besmisleno i bezveze jer mi je to sve samo trenutačno zadovoljstvo, ali jebi ga... živi se dalje...
A ja živim dalje tako da nastavljam sa svojim starim (prilično lošim) navikama, pokušavajući što manje spominjati svog bivšeg i sve manje shvaćajući muški rod...
Jer niti ja, koja mogu reći da se poprilično kužim u ograničenu mušku psihu, ne shvaćam kako mi netko može reći da mu se javim isti čas kad dođem u zagreb, a onda... kada ja to napravim ne odgovarati na poruku...
I onda... 3 dana poslije odgovoriti na poruku mojoj frendici i reći joj da sam mu ja obečala da ću se javiti, a nisam...i da mu falim...
Ok... možda nije dobio poruku, možda sam poslala na krivi broj, kaj ja znam... ajde...
I pošaljem mu poruku OPET... i OPET ne odgovori...
Pa mislim... TKO JE OVDJE LUD?
Mislim da se moj OPASNI SLAVONAC malo zaigrao sa vatricom, a sa mnom se to ne radi...
Sorry, sexy... ne bi išlo...
Boy no. 2 - SEXY STUPID = NOGOMETAŠ
E pa on bi sa mnom na kavu, onda u subotu van na cajke (i sad recite da nisu svi fusbaleri isti) i onda... citiram... "NA PREZNOJAVANJE U SAUNU pa te ujutro vratim doma..."
A on bi se preznojavao? Da nije takav idiot preznojila bi ja njega i bez saune :)
I naravno... šećer na kraju...
MOJA LJUBAV... BIVŠA... HM... ŠTO SE TIČE OSJEĆAJA, NAŽALOST I SADAŠNJA...
E njega sam srela jučer u gradu...
Kad me vidio pobijelio je kao da je duha vidio...
I tak... uobičajena zajebancija... ona glupa pitanja "Kaj ima? Kaj radiš? Jesi živa? Di si bila?"...
"Na pregledu u bolnici..."
"Kajjjjjjjjj? Zašto? Kaj je bilo? Pa jesi dobro?"
Kužiš, on se kao brine....
"Ma koljeno me opet boli pa sam išla vidjet zbog toga..."
"AHA, MOŽDA TI NOGU AMPUTIRAJU....hahahahahahahahaha"...
A jesmo duhoviti danas...
Šta reći... idiot, al ga volim...
Mutav mi je sav neki, al ga volim...
A kurac... mislim da je krajnje vrijeme da ovo "volim" prebacim u perfekt...
Jer trenutačno baš ne volim nikog previše...
Živciraju me ti dečki... stvarno...
Mislim da je vrijeme da ih sve skupa malo spustim na Zemlju...
WATCH OUT, THE BITCH IS BACK!!!!


- 22:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>