Confessions...

14.08.2005., nedjelja

Posljedice tulumarenja po Zrću...

Ne mogu spavati...
Mislim ništa novo...I inače imam problema sa spavanjem prije 3 ujutro...
Ali ljudi moji, ovo je već kritično...
Toliko sam nabrijana da to nije normalno...
Slušam si tu neku ziku sa Zrća i ono...najrađe bi na privatni avion i prisilno slijetanje u onu šumicu...
Ma, luda sam totalno... Brijem da me ove godine to Zrće totalno uništilo...
Ono...SELF-DESTRUCTION...
Još je i subota...Dobro, sad je već nedjelja...A JA NISAM VANI...
Koma, užas, katastrofa....
Ekipa s mora me zvala na neki party u Podsused, i tako sam htjela ići...Jebemu, tamo će biti ON...A baš danas nijedna od mojih treba ne može, a ja se solo po noći od tamo ne vračam...Hvala lijepa na pozivu... NEEEEEEEEE!
Zove me sestrična prije pola sata da idem s njom i ekipom s mora br.2 u Piranhu.... Je, baš mi je na vrijeme javila...
I tako ja doma...Gledala "Nacionalno blago"...
Ajde, barem je film dobar ako ništa drugo...
I tako bi ja htjela zaspati...
Ali nema šanse...
Zaspim u najboljem slučaju oko pola 4, probudim se u najboljem slučaju oko 1...
Bioritam mi je u komi, sva sam utruljena jer sam navikla partijat svaki dan, a sad već 3 dana zaredom sjedim doma...I LUDIM...
I još gledam u mobitel...i molim Boga da dođe jedna poruka koja neće doći...
Ma i kad spavam mi nije bolje...
Sanjam Aquarius...svira "Just move a little closer,ya,ya ,ya...Dance until your feet catch on fire..."....ja i on... plešemo ko ludi... Osječam njegov dah na mom ramenu...Odmičem se malo i gledam ga u oči... Koje odaju da me želi... i da zna da ja želim njega...
A moj dragi dečko koji me neopissssivoooooooo živcira stoji 5 metara dalje...ne shvačajući da se toliko palim na njegovog frenda da to nije normalnooooooo....
Ali ajde da se samo palim.... On je tako super.... savršen je.... ma legenda... i poznaje mog dečka.....
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
ZAŠTO? ZAŠTO? ZAŠTO? ZAŠTO? ZAŠTO?

- 00:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>