Camille Neviere

ponedjeljak, 13.02.2006.

Pomirdba

pomirila sam se s "najboljim prijateljem".....jedan dan došao je kod mene na posao i jednostavno počeo sa mnom razgovarati....meni srce otkazalo....dobro da sam uspjela promucati dvije normalne riječi...
par dana poslije otišli smo na kavu.....da jedno drugom sve objasnimo.... i tad mi je ispričao sve... zašto e to desilo tako kako se desilo.... što je on osjeća... što je bilo u toj njegovoj ludoj glavi....
riješili smo sve...i eto...meni se napokon vratio moj prijatelj....i bila sam sretna zbog tog....

....jedan dan sam s ekipom otišla vani na savu....čim smo došli....ja sam ugledala nekog zbog kog mi je srce počelo kucati sto na sat.....izgledao je upravo kao moj gospodin savršeni iz snova.... tamna kosa.... zelene oči....a tijelo... za poludit....osim toga, stil oblačenja točno po mom guštu....
što da napravim? bila sam totalno zbunjena...a mene rijetko dečki mogu zbuniti....odlučila sam se samo smješkati...ništa ne pokušavati...pa što bude...
vidila sam da me je skužio...pokazivao me frendu...nasmiješio se i on meni...
ali...mojoj ekipi se tamo nije svidjalo te smo svi pošli u Petice....ja sam bila luda...samo mi je on bio u glavi...
pred kraj večeri otišla sam s frendicom nazad tamo da uzmemo naše stvari.... i ugledamo njega kako sjedi....frendica me odvuče i sjedne za stol pored njegovog.... ja umrla od srama...zacrvenila se, po običaju :)
...al on čim me je ugledao...razvukao osmijeh...i odjednom se digao i sjeo pored mene....uf...koji šok....rekao mi je da me je skužio odmah na početku večeri....al da sam ja onda otišla....i da je morao iskoristiti priliku sad kad sam se vratila barem da me ime pita....
i počeli mi pričati....i malo pomalo...pao i poljubac....
frendica je otišla doma..njegov cimer isto..a on i ja polako smo se šetali do moje sobe...nekim ludim slučajem (mozgom očito nisam razmišljala tada) pozvala sam ga u sobu.... (a soba čak nije bila moja već mi je frend dao ključeve da tu prespavam da se ne moram doma vraćati)...
uglavnom...prespavao je kod mene.....nismo radili ništa nemoralno.... pričali smo cijelu noć....presavršeno je bilo...dečko totalno po mom ukusu....moj difovac....
i on je prokomentirao kako mu se čini ko da smo mjesecima u vezi, o čemu sve pričamo....
i tako..cijelu noć smo pričali...a ujutro je doma pošao...
taj dan smo se sreli još dva puta... :) sasvim slučajno... kad smo na ručak išli....

slijedećih dana samo mi je on bio u glavi...
hoće li se javiti ili neće...i javio se :)

....naravno....pa ne bi to nikako moglo biti sve savršeno....
dva dana poslije išla sam se naći s frendom.....čekala ga na trgu...kad začujem poznati smijeh....okrenem se i ugledam NJEGA....al ne samog..u zagrljaju s nekom curom....srce mi je puklo u tisuću komadića...jedva sam stajala na nogama...
kao prvo...ispada da sam opet bila dečkom koji ima curu...
a kao drugo....bio je to prvi dečko koji se mogao usporediti s "najboljim prijateljem"...

...odmah sam zvala best frenda...i otišla kod njega prespavati...žalila mu se cijelu večer...malo i on meni...
rekao mi je da mene svaki može smotati lipim ričima...jer sam takva kakva sam....i virujem svima...a ne smijem :(

uskoro mi se difovac opet javio...poslao mi je poruku da me želi vidjeti....ja sam mu ljutito odgovorila...rekla mu da sam ga vidila....al smo se onda dogovorili da se vidimo...da mi sve objasni...
odveo me u kaptol centar...i sve mi objasno...
možda sam bila glupa....al sve sam mu povjerovala što je rekao...a rekao je da će prekinuti s njom....ja sam mu rekla da smo do tad samo prijatelji...
tako je i bilo...nisam ga ni poljubila....

par dana poslije....dogovorila sam se s jednim bivšim da idemo đir negdi.....i taman kad smo krenuli ovaj mi je poslao poruku....prekinuo je s curom... i želio me vidjeti.... bivši je shvatio... i pustio me da odem.....
našli smo se na trgu..i sjeli u jedan kafić...
pričali i pričali...
kupio mi je i ružu (kao da je znao da padam na to)....
i sve je bilo savršeno...

ja sam se napokon odlučila promijeniti....barem potruditi...htjela sam se smiriti...uz njega....

sve je napokon bilo onako kako treba biti.... bila sam na putu da se ludo zaljubim.... "najbolji prijatelj" je napokon postao samo uspomena.... a u stvarnosti samo prijatelj... u glavi mi je bio sad samo jedan dečko...a i u srcu...

ljubav na prvi pogled...hmmm...

.....došao je i infosajam......upoznala sam nekog meni jako važnog...jednu osobu koja mene jako voli.... a i koju ja jako volim.... jedan slavonac dragi.... sretna sam jer ga imam u životu.... dok postoje ljudi kao on, ne mogu reći da ovaj svijet ne valja....

jedan dan trebali smo izaci van mi ekipa s faksa....eh, tu večer sam se toliko napila....ko što davno nisam...ničeg se sjećala nisam....pazio me bivši dečko....koji mi je tjedan prije rekao da mu se još sviđam....a ja glupača njemu pijana pričam o svom difovcu i o tom kako je on savršen...i kako sam ja zaljubljena...i ovo i ono...
a bivši se pokazao dobar ko kruh.....i pazio me cijelu večer... mene pijanu smotanu..... nije se micao od mene..... nije nikom drugom dao da me pazi... stalno je uz mene bio....

slijedeci dan odlucila sam da ne zelim više u životu uopće čuti za votku....

a što se tiče difovca...ljudi su mi svašta govorili...neki su pričali da usporim, neki da im sve to smrdi, neki da je on još jedan tupoglavi ljepotan, neki da ću se sigurno opeći..
ja nisam slušala...bila sam sretna...i to je jedino bilo važno....bio je prvi dečko nakon pola godine koji mi se zbilja svidio....

došla je i "noć Zadrana".... najprije sam s frendicom kod nje pila....zvala sam mog difovca da dodje...i došao je....frendica je rekla da smo savršen par....a i da me nije dugo vidjela tako sretnu....
a on mi nije dao da izađem van samo u bijelom sakou...da se ne bi prehladila...rekao mi je kako će on ako se ja razbolim pa me on ne bude mogao vidjeti...
letjela sam...opet sam letjela...

ali ne zadugo....

nekoliko dana poslije bivšem je bio rođendan(onom koji me je pazio).....sve je super bilo...kupili smo mu velikog medu i bio je presretan....
i tad sam ja dobila poruku....difovac mi je rekao da je bolje da se više ne čujemo....da me ne želi povrijediti....al da je još zaljubljen u curu s kojom je bio pola godine.... i da mene ne želi muljati.... jer sam predobra...

ma kvragu i dobrota....tad sam mislila...
sjedila sam na kuhinjskom podu i plakala....

naravno...nije to bilo jedino razocarenje....kad je frendica čula za to...samo je rekla "eh, žao mi je što ti moram reći REKLA SAM TI..."
ja u suzama...a ona meni to kaže.... :(

..bila sam ljuta...na cijeli svijet...i napravila sam veliku glupost....najveću glupost prošle godine....
zabrijala sam s najboljim prijateljem od bivšeg...
naravno...odmah sam shvatila da je to pogrešno....da ja nisam takva....da ja ne mogu to raditi...da ću tako nekog povrijediti....
i makla sam ga od sebe...rekla mu da nije fer....

ali bilo je prekasno....svi su nas vidjeli....
napravili su mi scenu nasred diska...
ispala sam kuja nad kujama.....
:(
frend i frendica više nisu pričali sa mnom....
bivši je izgledao...hmmm...slomljeno....čula sam ga kako govori da u životu više ne želi nikakvu ženu....

a ja? mene nitko nije pitao kako sam...
a bila sam slomljena...
znala sam da sam napravila glupost...
pokušala sam izliječiti svoju tugu tuđim usnama...
pokušala sam sebi pokazati kako mogu imati kojeg hoću još uvijek....
pogrešan pristup...
pogrešan lijek za tugu...

kraj mjeseca....zašto uvijek završi razočaranjima?

- 19:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • crtice iz proslosti...

Linkovi

  • moj mejl
    wetgirlzd@yahoo.com