Camille Neviere

nedjelja, 12.02.2006.

Trenutak

zar nije zanimljivo kako neki decki baš pogode pravi trenutak za vratiti se u vaš život??? pošalju vam poruku, nazovu vas....ili ih sretnete u gradu mjesecima nakon prekida.....bolnog prekida....i oni vas pozdrave kao da svade nikad nije ni bilo......
.....dugo ste gradili nekakvu stabilnost nakon prekida.....preboljeli to.....i onda se on vrati i sve to sruši.....jednom porukom, jednim pozdravom....
zar se to mora uvijek dogadati??? baš kad pomislite kako ste ga preboljeli...evo njega nazad....sa svojim ocaravajucim smješkom i sjajem u ocima....
i sve ode u vjetar....svi oni pokušaji da ga zaboravite....
...možda ste sad cak i sa nekim drugim....ko vam je jako važan.....ali taj bivši...sve to poljulja......ne shvacaš više što se to s tobom dogada.....zašto si tako reagirala kad si ga preboljela....zašto citaš vec pedeseti put njegovu poruku.....zašto se pitaš što li je on njome htio reci....zašto ti je njegova slika zadnja u mislima prije nego podeš spati...

hmmmm......dalo bi se o svemu tome raspravljati...zar ne....u zadnje vrijeme mi dosta ljudi prica kako im se javljaju bivše ljubavi.....kako ih zbunjuju.....zanimljivo je to kako uvijek pogode onaj krivi trenutak....onaj trenutak kad si ti sretan s nekim drugim....i onda poljuljaju tvoju srecu.....

e, pa, drage moje bivše ljubavi....ne može to tako više....šaljite vi meni poruka koliko želite.....ne dira me to....zovite me vani na "naše" mjesto....ne dira me to.....nasmiješite mi se onim osmijehom na koji sam prvi put pala......ne dira me to......recite da vam je žao....ne dira me to....

ain't gonna cry again..................nisam luda da dva puta kroz isto prolazim.....sve se vraca, sve se placa.......možete na trenutak poljuljati moju srecu....ali ne dam se ja.....bit ce poljuljana samo na trenutak, odmah zatim cu se vratiti u normalu.....nisam više ona naivna budala.....nisam.....niti cu ikad više biti...........vjerovati opet istim lažima? ne hvala......postala sam malo ozbiljnija......malo manje vjerujem ljudima.....pocinjem prepoznavati iskrenost...

da...ain't gonna cry again....
....e stvarno je dosta suza više....vec sam ocean mogla napraviti.....nema više plakanja...velike cure ne placu :)

- 19:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • crtice iz proslosti...

Linkovi

  • moj mejl
    wetgirlzd@yahoo.com