utorak | 28.11.2006.

Pitao me kolega, novi lik u firmi, onako naivno, kako je bilo u Pragu, te jesam li probala cesko pivo.




E sad..
Mislim da sam ga malo zbunila dojmovima, kao i nabrajanjem.


« Pilsner Urquell 12°, je bio prvi.
Srce je preskakivalo. Skoro. Kao pred par godina kad s bacvicom izadoh iz podruma
tog i tog. Kasnije su se nizali (redoslijed nije nuzno tocan):

« Budweiser Budvar Tmavý Ležák 12°, te Budějovický Budvar 12°

« Gambrinus Světlé 10°

« Krušovice Světlé 10°

« Staropramen Světlý 10°

U magli se spominjem neceg sto se zvalo Oldgott, ali se tocno ne mogu sjetit gdje i kakav je bio (jebiga).
Osobni favorit je
Staropramenov VELVET koji (hladan) preporucam svim pivoljupcima.

Dojmovi:
U hodu zakljucih da mi ove desetke nikako ne pasu, te se (kao i obicno) bacih na svijetle dvanaestice, te tamnija piva.
I za kraj, sjecam se da smo isprobavali
Absint, al ne i kako je to zavrsilo..

Priznajem, vagala sam ideju da kupim par bocica povodom rodjendansko-novogodisnjeg slavlja koje ce se zbiti krajem prosinca, ali odlucih da to i nije najbolja ideja. Znam previse neumjerenih djevojaka. Zovem ih prijateljicama, da.

Ako ste ocekivali fotke Praga razocarati cu Vas, jer mi je blagoreceno tlaka uploadat sve to, a k tome se jos i sramotiti. Ali razmisliti cu o opciji, evo..








- 10:49 - Reklamacije! (18) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.