srijeda | 22.11.2006.

Da i to rijesimo.



Opet pijem utorkom. No, nebitno. Jer greske desavaju. I to najcesce u paru. Potrosila sam podosta novaca na stvari koje ne trebam, ne posebno. Prethodno. (Sva sreca!) Mislim, pa barem bi ja trebala znati definiciju impulzivne kupnje.
Sad se vracam na ono da pokatkad cugam. Opet impulzivno. A igram se odgovornosti. Ful tajm. Kao. Ali cimeri su dosadni, pa vise ne idem doma. Oni su, naravno, uvijek tamo. A gdje bi drugo bili? Orgijaju. Ili nesto. A ja imam druge fetise. Preferencije. Interese.
Neki ljudi ne vracaju dugove. Jucer me nepoznata gospodja izljubila na cesti. Bila je sretna. I nije mi ostala duzna. Pronasla sam njene naocale. Ali ne i ono sto sam sama trazila.
Podsjecas me na nekog. Palo mi je na pamet jos prosli put. O da. Znam. You look like a photograph of yourself taken from far far away..


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



- 14:55 - Reklamacije! (13) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.