utorak | 24.10.2006.

Smijem li biti prosta?



Znam da mi i nije bas nesto pit ponedjeljkom, al eto.. zalomi se poslije posla. Cini mi se da danas nisam nista manje produktivna nego obicno. Vjerojatno stoga jer sam se naspavala.

Medjutim poprilicno me raspizde neodgovorni ljudi. Ljudi koji nesto rade, a dodju nepripremljeni. Svakome se moze desiti, istina. Al kad mi nepripremljen dodjes tri puta za redom, onda sam luda. I sad sam u dvojbi. Iz usiju mi izlazi para. Jer sama nemam moc napraviti nista. A da odem nadredjenima sa "situacijom" netko bi bio na tapetu. A taj netko ne bih bila ja.

Spomenuta cura je simpaticna i draga, al je:
a) nesposobna ili
b) glupa.

Nisam jos uspjela odgonetnuti tocan odgovor. A iskreno, i nije me briga. Jer mi se isto pise. Voditi djeciji vrtic i raditi dupli posao za nekog tko prima placu?



Dakle, dozvolite da se raspistoljim..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



- 16:00 - Reklamacije! (19) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.