"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

četvrtak, 24.02.2005.

Hej ljepotice, moje prijateljice...

Tri moje najdraže cure ne znaju koliko ovih dana mislim na njih. Ali kad sam već došla do te teme prijateljstva, želim i pokoji blog posvetiti i njima: trima djevojkama koje su promijenile moj život. Tri moje ljepotice, smijalice.
Današnji blog je za moju novopečenu Slavonku...Teška srca opraštam rukometu i Brci što su nam te ukrali malena...

27.06.2001.za Lottu
Ima nešto u tvom osmijehu,
neka skrivena plima radosti
On sjeća me na najljepše dane mladosti,
na schwarzwald tortu, srpanj, vedrinu
četrnajsticu jednu i drugih stvari stotinu.

Od sve sjete i boli što mogu izvući na svjetlost dana,
uvijek je jači onaj titraj na usnama
ona slatkoća meni tako poznata,
nikome strana.

Pekmez od višanja ili od ribizla
ruže ili aleluje, sve svodi se na isto
svi oni mame zvuke tvoga smijeha
od kojeg se može poludjeti načisto.

Kad trebala sam riječ utjehe
samo tvoj osmijeh bio je dovoljan
da se po tvom krevetu valjam čitav dan.
A kad sam snagu kod tebe tražila
tvoj smijeh koji se ori, poput adrenalina je strujao mojim žilama.

Imaš osmijeh jači od šuta
valjda ja znam-
pa nasmijala si me (i napucala) bezbroj puta.

Ima nešto u tvom osmijehu, tako iskreno i čisto
zapravo ne, u tvom osmijehu krije se ono isto
što nalazim u tvom pogledu, zagrljaju,
u tvom srcu...

Ona-odlična sportašica kojoj od ruke ide svaki sport kojeg se primi, a ja-antitalent sa fobijom od lopte. Ona tako otvorena i uvijek vesela, impulzivna i luda, a ja pomalo zatvorena, prerazumna i smirena. Ali smo se baš super nadopunjavale. Zapravo smo se znale odlično zabavljati. Ona kao da je od mene radila drugu osobu. S njom sam postajala ona osoba koja sam željela biti. Zapravo je svaka od mojih cura to postizala na određen način. Lottica je postigla to da postanem malo luda(ma ona je meni 100 puta na dan znala reći da sam luđakinja:-)) i otkačena. Kolike sate sam u školi prečula jednostavno zato jer smo nas dvije imale nekog pametnijeg posla, imale smo se čemu smijati...

FALIŠ MI MALENA

- 22:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.