"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

petak, 18.02.2005.

Ljubav odozgo

„Što je za mnom, zaboravljam, za onim što je preda mnom prežem.“
Imajte vjere i idite naprijed. Ne osvrćite se. Hodite uspravno i ravno, jer život je uvijek ravno pred vama-nikada nije iza vas. Idite naprijed.

Knjiga „Razgovori s Bogom“


Ne znam iz kojeg razloga, do sad nisam nikad spominjala jednu vrstu ljubavi koja mi mnogo znači u životu. Ljubav između Boga i mene. Ne znam kojim putevima djeluje-ali djeluje! I to svakog dana. Umjesto klasične molitve imam naviku prije spavanja se prisjetiti svih malih, ali vrijednih trenutaka u tom danu. Tek tada uistinu shvaćam koliko je svaki moj dan vrijedan, ma koliko običan se činio. Tek tada vidim koliko često se bog nevidljivim prstima uplete u moj život.
Kad sam bila u osnovnoj školi nisam vjerovala u Boga niti sam prihvaćala Crkvu. Za sve sam tražila dokaze. U ono što ne vidim niti ne vjerujem. A onda se u srednjoj školi nešto u potpunosti prelomilo u meni. Čula sam u prolazu na tv-u rečenicu „Sve se događa s razlogom.“ I zbilja sam našle razloge. Od onda vjerujem.
(mada u crkvu ne idem)

- 17:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.