"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

nedjelja, 13.02.2005.

Zaljubljene u ljubav!

Ako vam se svidi žena rođena u znaku Riba (a kome se ne bi sviđala pitam ja vas:-)?!), znajte da je potrebno malo pažnje ne biste li je privukli. Žena Riba vrlo je senzibilna. Zaljubljena je u ljubav (vjeruj u ljubav jer ljubav je sve…), toliko da u svakoj „svinji“ koju upoznaje vidi svog princa. Srećom, posjeduje šesto čulo kojim brzopotezno otkriva laži i muljanja (aha!). Ako pokušate zavarati ovu senzualnu sirenu, moglo bi vam se dogoditi da završite na dnu mora. Jednom kad je upoznate, teško ju je zaboraviti (a šta da vam kažem…:-)). Poglavito zbog njezinih pažljivih ulagivanja kojima vam daje do znanja da ste vi njezin kralj. Nemojte napraviti pogrešku i njezinu slatkorječivost zamijeniti za slabost. Složenija je ličnost nego što možete pomisliti u prvi mah. Od muškarca traži sigurnost (nek me čvrsto drže ruke, tvoje ruke sigurne..). Kao partnerica vrlo je maštovita i lako se prepušta emocijama (ma neeeee). Njezine suze nisu suze, već kapi mora, koje mogu postati vrlo gorke ako ste ih primorani kušati, u slučaju da ste je prevarili.


Ovaj horoskop su danas objavili u Večernjem. Nije da inače vjerujem u horoskop, ali ovaj put kao da su o meni pisali. Nazvala me moja najprijateljica koja je isto ribica pa smo se zajedno smijale kako su nas dobro „skinuli“. Zaljubljene u ljubav. A sutra je Valentinovo!! Ovo je prva godina da sam zbilja uzbuđena oko tog dana. Stalno mi se vrti po glavi to Valentinovo. Što li je to moj NajDraži napravio od mene?! Baš me zanima što će smisliti da mi pokloni. Ma nije meni do poklona nego kad se sjetim koliko mu poteškoća zadaje to biranje poklona dođe mi ga milo -tako da mi na kraju mora biti slatko što god da to bilo jer znam koliko muke je bilo potrebno da se tome domisli. Znam da sutrašnji dan biti posebno drugačiji, ali ja ću biti s njim i zafrkavat ćemo se i smijat i držat za ruke i ljubit' i baš će nam biti super!!!

- 23:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.