"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

utorak, 08.02.2005.

ČEKAJ ME

Čekaj me i ja ću sigurno doći
Samo me čekaj dugo
Čekaj me i kada žute kiše noći ispune tugom
Čekaj i kad vrućine zapeku
I kada mećava briše
Čekaj i kada drugi nitko
Ne bude čekao više
Čekaj i kada pisma prestanu
Stizati iz daleka
Čekaj i kada čekanja dojade
Svakome tko čeka

Čekaj me i ja ću sigurno doći
Ne slušaj kad ti kažu
Kako je vrijeme da zaboraviš
I da te nade lažu
Neka povjeruju i sin i mati
Da više ne postojim
Nek se tako umore čekati
I svi drugovi moji,
I gorko vino za moju dušu
Nek piju kod ognjišta
Čekaj.I nemoj sjesti s njima
I nemoj piti ništa

Čekaj me i ja ću sigurno doći
Sve smrti me ubiti neće
Tko čekati ne zna,taj neće shvatit
Niti će znati drugi
Da si me spasila ti jedina
Čekanjem svojim dugim
Nas dvoje samo znat ćemo kako
Preživjeti vatru kletu-
Naprosto ti si čekati znala
kao nitko
na svijetu


- 18:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.