"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

petak, 04.02.2005.

SRETAN ROĐENDAN LANA!!

Kad smo imale samo pet godina, moja najbolja prijateljica Lana i ja smo napravile skrovište ispod stola u mojoj sobi, ugasile svjetlo i slušale radio čekajući da na radiu objave da se djeca mogu vjenčati. Naime, obje smo bile zaljubljene u jednog Ivana koji je išao u vrtić s nama. Nije nam uopće smetala činjenica da bi se obje udale za njega.
Drugom prilikom smo napravile „leteći tepih“ i natrpale ga slatkišima spremajući se za put. Htjele smo na njemu poletjeti kroz prozor moje sobe. Sva sreća da se ipak nismo na njemu bacile kroz prozor jer sumnjam da bi moja dekica poletjela ma koliko jako mi u to vjerovale.
Danas, nakon 16 godina Lanica je još uvijek moja najbolja prijateljica. Ne dijelimo dečka, ali ne sumnjam u to koliko me voli. Isto vrijedi i s moje strane. Ovih dana se zafrkavamo na temu toga koja od nas će promijeniti spol ako ne nađemo svog princa na bijelom konju J Mada smo obje nepopravljivo romantične i zaljubljive tako da nam ljubav ne gine. Još uvijek zajedno maštamo o vjenčanjima, bebicama i sličnim stvarima. Zbog nje imam osjećaj da živim dva života-svoj i njen. Kao što ona zna što se događa u mom životu svake sekunde, tako i ja pratim svaki sat njenog dana ponekad. Veselim se kad prođe ispit, na mukama sam kad je treba nazvat dečko koji joj se sviđa, u glavi sto puta prevrtim njene probleme i dileme ne bi li našla rješenje za njene probleme. Jedino tugu ne proživljavamo na taj način. Kad jedna padne druga je tu da ostane jaka, da je utješi i podigne na noge.
„Znaš, da te nema, i da te moram izmisliti, ne bi uspjela napraviti tak super osobu kao što si ti.“ To je ona rekla meni jednom prilikom. Ne da me utješi, nego ovako, iz vedra neba. To je nešto najljepše što mi je itko ikada rekao.
Nevjerojatna je ta moja Lana. Veliki je borac i uvijek voli svim svojim srcem. Suosjećajna, pažljiva, sanjalica. Krhka, a opet beskrajno snažna. Pametna jako jako, s najboljim smislom za humor! Ustrajna i snalažljiva. Luda i puna iznenađenja iz dana u dan. Posebna. I volim je najviše na svijetu.
E upravo ta posebna osoba ima 21. rođendan uskoro. I ja želim da joj taj veliki rođendan bude poseban. Slavimo ga ovaj vikend (jedva čekam sutra!!!) jer će na sam rođendan biti u bolnici na operaciji. To je još jedan razlog više zbog kojeg želim da joj ovaj ročkas bude super. Uz poklon i feštu, želim joj napraviti i svojevrstan spomenar koji ću dati svim osobama koje joj nešto znače u životu da joj napišu nešto povodom rođendana. Ubacit ću i neke slikice, crteže i slično. A nadam se da ću naći i dovoljno vremena da snimim i neki kratki filmić.

Ako imate kakvu ideju za njen rođendanski poklon, sve prihvaćam! (jedino striper ne dolazi u obzir, to čuvamo za djevojačku)
Ako ste voljni čestitati rođendan mojoj Lani, feel free!:-)
A ako imate nekog tako posebnog u svom životu (a znam da imate) pišite mi o njima!Ja volim takve pričice!
Pusa i think pink

- 17:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.