"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

srijeda, 02.02.2005.

jedan od onih dana

Da, da danas je jedan od onih dana kad uvidim koliko sam sjebana (jednostavno nema druge riječi da to bolje opiše). Mislila sam da sam sve preboljela i da je sve ok, ali vidim da stvari još nisu došle na svoje mjesto. Izgubila sam sve unutarnje smjernice. Ne znam razlučiti kad je moje ponašanje prema dečku racionalno a kad iracionalno. Trudim se održati samu sebe na okupu i ići dalje čvrstim korakom i s osmijehom na licu,a unutra sam totalno rasulo. Želim da sve bude savršeno-da budem najbolja kći, sestra, cura i prijateljica. A živciram se oko svake sitnice i naravno da sam sluđena. Danas je jedan od onih dana kad sam svjesna toga da se ljuljam na rubu i najradije bih da me netko pogurne umjesto povuče na sigurno. Jasno mi je zašto se osjećam tako blaženo kad se napijem-sve nagomilane emocije poput bujice izlete iz mene van. Jer istina je da više ne mogu i ne znam plakati. Mjesecima me sve to guši i pritišće i najradije bih sve to isplakala i izbacila iz sebe, onako fizički odstranila, ali ne mogu.Već pola godine nisam uspjela pustiti suzu zbog svega. Trudila sam se biti jaka i sad više nikako da otvorim brane. Bojim se...bojim se da ne izgubim dečka kojeg volim zbog svega ovog, bojim se da ne izludim sama sebe...

i, da znam da je sve to glupo i da će doći novi dan ui da će sve biti bolje. Jedna JA me stalno tješi i govori da će sve biti dobro samo ako nastavim biti jaka.Druga JA bi se najradije negdje sklupčala i plakala...
Kad bi zbilja postojale dvije JA, ova jaka bi došla, zagrlila i utješila slabiju i sve bi opet bilo u redu...

- 01:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.