"Život se ne mjeri brojem udisaja već brojem trenutaka koji su vam oduzeli dah."

ljubav sa velikim LJ

subota, 08.01.2005.

hvala ti moj dobri anđele!

Da budem iskrena-danas sam bila baš razmažena. Mom dečku se spavalo,a ja sam bila sva vesela i nije mi se išlo kući. Cendrala sam i moljakala ga da idemo k njemu. Na kraju sam nadureno pristala da me odveze kući s obzirom da je zbilja bio umoran,a sutra radi. Na putu do auta sreli smo K.i D.-oni su išli prema svom autu. Već smo bili na skretanju u moju ulicu kad smo NajDraži i ja stali jer sam ja inzistirala na još nekoliko pusa.Nismo se ljubili ni deset minuta i on me odvezo kući. Što je bilo pred kućom znate.Ako ne znate,pročitajte zadnji blog. Tek sad mi je prošlo kroz glavu da nije bilo mog cendranja i durenja, NajDraži bi me doveo pred kuću i tamo bi se ljubili. A auto sa K.i D. se ne bi zaletio u ogradu nego direktno u nas. Brzinom od 90km/h. Moja ljubav bi sad bila u bolnici (ako bi imao sreće) jer bi lupili vozačevu stranu,a možda i ja skupa s njim. Mogla sam večeras izgubiti svoju ljubav. Ma sretna sam!Ni ne znate kako!Još kad se sjetim saobraćajke u kojoj mi je stradala prijateljica prije par mjeseci (ali živa je i sad je dobro!) ja sam NAJSRETNIJA na svijetu!I volim svog dragog,ma obožavam ga!I volim svoj život. I da, uvjerena sam:…netko to odgora vidi sve…
Ti tamo gore,hvala ti što paziš na nas…Tko zna koliko puta sam na ovakav banalan način izbjegla neku tragediju a da to ni ne znam. Zato sad zahvaljujem Bogu na svim tim prilikama kad me je čuvao, kad je čuvao sve moje voljene!!!

- 01:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljubav u svim oblicima...onim velikim poput munje koja osvjetli noć...i onim svakodnevnim poput šalice čaja koja te ujutro dočeka kad ustaneš...

Dal grom odabira hrast?
Ili se to pak hrast munjama nametne? Za to baš nemam reći bog zna kako pametne...
To je ta sudbina, valjda?...

„Sve ima svoje doba,i svaki posao
pod nebom svoje vrijeme…
vrijeme traženja i
vrijeme gubljenja;
vrijeme čuvanja i
vrijeme odbacivanja…
vrijeme šutnje i
vrijeme govorenja.“

Sve u naš život dolazi u svoje vrijeme. U pravo vrijeme.