cafeartconcept
31.01.2015., subota
Helmet- 7
29.01.2015., četvrtak
Motorom kroz prašumu Perućicu
Sarajevo - Tjentište ( 100 km ) - Perućica makadam - vidikovac ( ? km ) pa nazad. Motor je cestovni i nije za makadama, pa su mi bubrezi letali kao klikeri , ali dobro, sve u rok službe. Ima se šta vidjeti , samo ako te mrak uhvati ,strava prava, karabaja... |
28.01.2015., srijeda
Obrada čeličnog rama bicikla
Obrada rama ( kostur ) cestovnog bicikla iz 1992 godine. Čelični ram cestovnjaka veličine 52 cm. Problem se pojavljuje kod brzog korodiranja, ( hrđanja ) rama i tako otežava pripremu za farbanje. Kod skidanja stare farbe preporučujem šmrgl : 600 i na kraju 800. Kod nedostupnih uglova koristio sam brener i čeličnu četku. Ja sam inprovizovao farbanje , ali kod "ozbiljnijih" ramova ( columbus - hrom molibden ) preporučujem profesionalno farbanje. |
26.01.2015., ponedjeljak
Ramovi ( kostur ) bicikla - materijali, težina, flexibilnost...
Pri kupovini bicikla rijetko se pomišlja na sam ram istoga, a oni su nauka za sebe. Hrom Molibdenski ramovi se danas proizvode uglavnom zbog ne malog broja retro vozača i koriste se uglavnom pri sklapanju custom made bicikala ( vlasnik bira svaki dio svog bicikla ), koji se neće koristiti za ozbiljnije vožnje već uglavnom za paradna ili touring bicikla ( bicikli bez amortizera namjenjena isključivo za duga putovanja na dobrim putevima ). Hrom Molibdenski ramovi su znatno teži od alu ramova iste izdržljivosti , bolje upijaju vibracije ali se znatno više uvijaju. Zbog komplikovanog procesa proizvodnje uglavnom su skuplji od alu ramova u istoj klasi. Ne treba ih miješati sa čeličnim ramovima koji su znatno jeftiniji. Skandijumski ramovi su napredna varijanta alu ramova , pošto oni pretstavljaju leguru aluminijuma obogaćenu skandijumom koji omogućuje smanjenje debljine cijevi rama i smanjenja težine istog bez gubitka na kvalitetu. Titaniumski ramovi , polako postaju dio prošlosti i uglavnom se svode na rijetke custum made proizvođače , razlog su uglavnom cijene u klasi karbonskih , alu i skandijumskih ramova. Karbon je definitivno materijal budućnosti. Karbon je omogućio da se masa rama svede u nekim slučajevima i ispod magičnih 1 kg. I sam sam se upustio u obradu čeličnog rama, o tome više u drugom postu. |
25.01.2015., nedjelja
Vintage Peugeot Cycles
Zaštitni znak kompanije ,lav, nastao je 1858. god. i bavili su se proizvodima od čelika. 1882. god. nastaje Cycles Peugeot. Peugeot Cycling Team 1903. god. osvaja Pariz- Roubax i Bordeaux- Pariz, i to je početak velikog uspješnog traga kojeg su ostavili u svijetu race cyclinga. 1912. god. Peugeot Team završava kao drugi na Giro d'Italia , osvajaju Tour de France 1922. god. Uspjesi i padovi su se nizali kroz decenije s čime su postali sinonim za cestovni biciklizam. 1963. god. Peugeot Team je usvojio crno bijeli šahovski dizain, koji će biti na njihovom dresu sve do povlačenja iz utrka 1986. god. |