cafeartconcept

31.01.2015., subota

Helmet- 7


29.01.2015., četvrtak

Motorom kroz prašumu Perućicu

Sarajevo - Tjentište ( 100 km ) - Perućica makadam - vidikovac ( ? km ) pa nazad.
Motor je cestovni i nije za makadama, pa su mi bubrezi letali kao klikeri , ali dobro,
sve u rok službe. Ima se šta vidjeti , samo ako te mrak uhvati ,strava prava, karabaja...

28.01.2015., srijeda

Obrada čeličnog rama bicikla

Obrada rama ( kostur ) cestovnog bicikla iz 1992 godine.
Čelični ram cestovnjaka veličine 52 cm. Problem se pojavljuje kod brzog korodiranja, ( hrđanja )
rama i tako otežava pripremu za farbanje. Kod skidanja stare farbe preporučujem šmrgl :
600 i na kraju 800. Kod nedostupnih uglova koristio sam brener i čeličnu četku.
Ja sam inprovizovao farbanje , ali kod "ozbiljnijih" ramova ( columbus - hrom molibden )
preporučujem profesionalno farbanje.

26.01.2015., ponedjeljak

Ramovi ( kostur ) bicikla - materijali, težina, flexibilnost...

Pri kupovini bicikla rijetko se pomišlja na sam ram istoga, a oni su nauka za sebe. Hrom Molibdenski ramovi se danas proizvode uglavnom zbog ne malog broja retro vozača i koriste se uglavnom pri sklapanju custom made bicikala ( vlasnik bira svaki dio svog bicikla ), koji se neće koristiti za ozbiljnije vožnje već uglavnom za paradna ili touring bicikla ( bicikli bez amortizera namjenjena isključivo za duga putovanja na dobrim putevima ). Hrom Molibdenski ramovi su znatno teži od alu ramova iste izdržljivosti , bolje upijaju vibracije ali se znatno više uvijaju.
Zbog komplikovanog procesa proizvodnje uglavnom su skuplji od alu ramova u istoj klasi.
Ne treba ih miješati sa čeličnim ramovima koji su znatno jeftiniji.
Skandijumski ramovi su napredna varijanta alu ramova , pošto oni pretstavljaju leguru aluminijuma obogaćenu skandijumom koji omogućuje smanjenje debljine cijevi rama i smanjenja težine istog bez gubitka na kvalitetu.
Titaniumski ramovi , polako postaju dio prošlosti i uglavnom se svode na rijetke custum made
proizvođače , razlog su uglavnom cijene u klasi karbonskih , alu i skandijumskih ramova.
Karbon je definitivno materijal budućnosti. Karbon je omogućio da se masa rama svede u nekim
slučajevima i ispod magičnih 1 kg.
I sam sam se upustio u obradu čeličnog rama, o tome više u drugom postu.

25.01.2015., nedjelja

Vintage Peugeot Cycles

Zaštitni znak kompanije ,lav, nastao je 1858. god. i bavili su se proizvodima od čelika.
1882. god. nastaje Cycles Peugeot.
Peugeot Cycling Team 1903. god. osvaja Pariz- Roubax i Bordeaux- Pariz, i to je početak velikog
uspješnog traga kojeg su ostavili u svijetu race cyclinga.
1912. god. Peugeot Team završava kao drugi na Giro d'Italia , osvajaju Tour de France 1922. god.
Uspjesi i padovi su se nizali kroz decenije s čime su postali sinonim za cestovni biciklizam.
1963. god. Peugeot Team je usvojio crno bijeli šahovski dizain, koji će biti na njihovom dresu sve do povlačenja iz utrka 1986. god.

23.01.2015., petak

Amazing Machine


15.01.2015., četvrtak

Specialized lamp


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.