cafeartconcept
28.10.2014., utorak
Vintage Campagnolo parts
Osnivač Tullio Campagnolo, kao racing biciklista 1920- tih dolazi do niza rješenja u mehanici bicikla kao što su : mehanizam za brzo skidanje točka, štap za promjenu brzine... stvari koje su bile noćna mora za tadašnje racing bicikliste. Campagnolo kompanija počinje s radom 1933god. u Vicenzi - Italia, i nagrađen je za više od 135 patenata za inovacije u biciklizmu. Campagnolo u saradnji s Colnagom producira lagane dijelove za biciklo Eddy Merckx-a za obaranje svjetskog rekorda na sat 1972 god. Campagnolo tokom 70- tihi 80- tih godina zaostaje u inovacijama za rivalom Shimanom ( Japan ) i okreću se auto industriji. Krajem 90- tih i početkom 2000- tih godina Campagnolo razvija upotrebu karbonskih vlakana i titana za proizvodnju sportskih auto felgi. Campagnolo se pojavljuje i danas u biciklističkom svijetu kao sponzor race timova. |
24.10.2014., petak
Istorija- B S A motocikli
Cilj mi je da podsjetim na neke davno zaboravljene modele motocikala. B S A-Birmingham Small Arms počeli su kao proizvođači oružja, da bi prve kompletne B S A motocikle izbacili na tržište davne 1910 god. Prije toga su koristili mašine drugih proizvođača. B S A motori su zamišljeni kao pristupačne mašine s jednostavnim performansama za to vrijeme. B S A je bio pouzdan motor s pristupačnim dijelovima, stekao je veliku popularnost u Velikoj Britaniji gdje ih je koristila armija i pošta za svoje potrebe.Nakon drugog svjetskog rata, iako B S A motori nisu bili zamišljeni kao trkači poput Nortona, vrlo brzo su se našli na trkačim stazama. Sredinom šezdsetih su osvajali svjetska prvenstva u motokrosu u klasi 500cc. 1971 BSA se udruzuje s Triumphom i tu odvodi obje marke u propast. 1973 godine BSA-Triumph se udružuje s Nortonom i nastaje NVT-Norton Villiers Triumph da bi konačno propali 1978. Uglavnom, B S A je legendaran motocikl koji uživa veliki respekt kod motorista širom svijeta. |
23.10.2014., četvrtak
Vintage Colnago cycles
Od kasnih 60- tih i kroz 70-te Colnago je smatran kao jedan od najboljih graditelja okvira ( kostura) za trkaća bicikla. Datum osnivanja firme se veže za 1954 god. u mjestu Cambiago u Italiji. Colnago se godine 1963. pridružio race Molteni team-u ( jedan od najpoznatih timova u istoriji biciklizma ) bilježeći mnoge pobjede u road - race utrkama u svijetu. Na specijalno urađenom Colnago biciklu od super lakog čeličnog okvira, 1972. god. Eddie Merckx obara svjetski rekord na sat, koji je stajao 12 god.( to je rekord za največu kilometražu na biciklu u okviru jednog sata ). Colnago se probija na Američko tržište početkom 70- tih godina. U 80- tim god. Nastavlja da proizvodi high-end steel ramove, te počinju s čelikom da mješaju : Titan , Aluminij , Karbon. U Tour de France 2011 - 2012 tim Europecar rode je nastupio na Colnago okviru, novi top model C. Legenda i dalje živi. |
21.10.2014., utorak
Istorija- Indian motocikl
Indian motocikl je brand S A D-a, s početkom proizvodnje 1901god. U početku koriste naziv Hendee Manufacturing Company , koja je preimenovana u Indian Motor Manufacturing Company ,1928 god.Indian Factory Team uzima prva tri mjesta na Isle of man Tourist Trophy 1911god.1910 god. Indian postaje najveći proizvođač motocikala na sivjetu . Najpopularniji modeli su: Scout 1920 - 1946god. Chief 1922 - 1953 god. Indian Motocycle Company je bankrotirala 1953 god.Posljednih godina se pojavljuju novi modeli pod imenom Indian , ali za mene lično, to nije to. |
20.10.2014., ponedjeljak
Handmade mini Honda
19.10.2014., nedjelja
Istorija- Cafe Racer
Možda najutjecajniji pokret motociklista na svijetu ikad. Rođen na ulicama Engleske 50- tih, ta kultura i danas se širi u svijetu. Ništa se slično nije pojavilo u moto svijetu. Pa ipak , većina nas nikada nisu čuli za cafe racer-e. Cafe racer se kao lifestyle, od 50-tih pa do danas razvio u subkulturu koja obuhvata: brzinu, rock and roll, brižljivo rađen motocikl i bunt protiv izmišljenih, dvoličnih aršina društva u kojem živimo, pogotovo kod nas. Zato izlazak na cestu nije samo obično vozanje, već prkos šundu koje sa sobom nosi moderno društvo. Goooo Racers! |
17.10.2014., petak
cafe racer & vintage cycles lifestyle
Cafe racer motocikl koji se pojavljuju u Evropi drugom polovinom proslog stoljeca,mjenjajuci svoj izgled u lokalnim garazama iz klasicnih masina u olaksane i unikatne trkace masine toga vremrna.Tako su nastala prava umjetnicka djela na dva tocka, jer je svaki pojedinac mogao unijeti dio svoje vizije u projekat motocikla, a ne samo cekati sta ce velike firme izbaciti na trziste i time se zadovoljiti.Danas sa pojavom retro kulture opet se pojavljuju pojedinci i grupe koje u svojim garazama i radionama prave unikatne :motocikle,bicikle razne dijelove od metala. Ovaj blog je zamisljen kao promotor retro kulture. |
16.10.2014., četvrtak
Istorija - Do The Ton - Rockers
"Ton Up Boys" skupljajući se u kafiću Ace Cafe u Londonu ,( koji i danas postoji) bili su privrženi ranom RnR-u, koliko i svojim motociklima. Tako su i dobili nadimak Rockers. Obučeni u Britanske kožne pilotske jakne s brylcreem frizurama , razvili su Britanski sleng Do The Ton. -Ton- bi u prevodu značilo 100MPH ( milja na sat ) ili 160KMH ( kilometara na sat ) . Današnji sportski motori mogu dostići trostruki broj u trećoj brzini , ali u to doba na mašinama Vincent twin , Norton ili Triumph, 100 MPH ( Ton ) je bio kao supersonični let. Rockersi su bili na margini društva, što zbog izgleda što zbog sukoba s Mods-ima (šminkerima u našem žargonu ) mada danas znamo da najgori sloj društva nosi odjelo i kravate. Legendarni Klub 59 nastaje iste godine ( 1959 ) u Londonu, od strane lokalne Crkve i tako pokušava da " sakupi " omladinu s ulice u poslijeratnom periodu. Šezdesetih im se pridružuju Rocers-i, radi humanitarnog rada i popravljanja imidža " bad guys ". 59-tka i danas postoji s više od 20,000 članova širom svijeta. TON UP ! |