''Steven King jednom je napisao: Vrijeme sve briše. Htio to čovjek ili ne. Vrijeme sve briše. Sve odnosi. Na kraju ostane samo mrak. Katkad u tome mraku nađemo druge. A katkad ih ondje ponovno izgubimo.''



..život je zbilja težak,sam po sebi..zapravo..nije težak..onoliko koliko si ti teško ne posložiš karte..kao što svi znamo..mi sami sebi krojimo svoju budućnost..odlučujemo..šta ćemo..?..kako ćemo?..kuda ćemo?..

..u životu nam se javlja toliko pitanja..da ni sami nismo svjesni koliko..


zašto neznam ljudima pokazati zube?

zašto sam toliko prokleta svojim darom?

zašto nemogu biti kao drugi?

zašto sam sama?


znate..obožavam promatrati ljude u različitim situacijama..i potreban mi je samo jedan razgovor sa osobom..a da ja znam..doslovno sve..

što ga muči?..što osjeća?..što ga boli?

točno mogu znati..tuđe osjećaje samo jednim pogledom..jednom rečenicom..jednim dodirom..i kao iz vedra neba..njihovi problemi..njihove patnje..pređu na mene..

počnem se brinuti za njih..počnem suosjećat sa njima..i to me onda dotuče..doslovno ubije..

..smušena sam ja osoba..znate?..zbilja..znam biti toliko podla ..a zapravo toliko krhka..toliko uslužna..a zapravo toliko i nedostupna..toliko jaka ali i toliko slaba..toliko sretna..a i toliko tužna..

..često se osjećam kao kap vode u sušnom razdoblju..vapim za drugim kapima..u nadi shvaćanja..u nadi sreće..u nadi mira..

i onda padnem..i počnem padati..

..padam..

..i padam..

sve dublje i dublje..

..do samog dna ove današnjice..

..u tišinu..mrak..uz krik vapaja..potpuno sama..



01.02.2007. u 13:25
° 13 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




design: moi

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (18)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

ČAKULANJE..hehe

free web counter




ukoliko želite nešto pametno reći..pišite..: tonkala@net.hr


''Znate, rečeno je da mi jednostavno ne prepoznajemo značajne trenutke naših života dok se oni događaju. Odrastamo zadovoljno s idejama ili stvarima ili ljudima i uzimamo ih zdravo za gotovo… I to je tako sve dok stvari ne budu takve da mogu biti uzete od tebe… I onda shvatiš kako si bio u krivu; shvatiš kako su ti jako potrebne; shvatiš koliko ih jako voliš…"





..mi smo svuda..

moja sudbina, moj život..ponos i dika vamprskog naroda





..MOJI LINKIĆI..



..my best frend: tintilinić..wink

..tintinlino..


..odlični postovi..odlično sve..čitaj i shvaćaj..moja draga kolegica i naravno dobra prijateljica....smijeh

..vampirska sisterica..


..škorpionka..smijeh

..moje malo zločesto kumće..LOL


..školska drugarica..s kojom sam visila na "popravnima"..hehe..odlična cura..smijeh

..tonka..


..ušminkana plavuša..hehesmijeh

..sanjica..


..vinkovčanin..smijeh

..the man..


..igračica..wink

..sweet child..


..one boy..smijeh

..cupko_vk..


..nešto sasvim savršeno..smijeh

..iskusi život..




FOTO-MOMENT

..moja malenkost..nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..moja velika maza..cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..bebeki..smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..sisters..wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




pjesmice za moju dušu..



I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a...

CHORUS
My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a...

CHORUS

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a...