< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Blog postoji od: 18.05.2007. 18:35(ali stari postovi su izbrisani i sada ih ima jako malo.)

Burning Moonlight
Ona voli. Ona biva voljena. Ona ima 16 godina. Ona je nesebična. Ona je tvrdoglava. Ona je samokritična. Ona je romantičarka. Ona je duhovita. Ona obožava plesati. Ona obožava crtati. Ona obožava pisati. Ona obožava fotografirati. Ona obožava kišu. Ona vjeruje u Boga. Ona obožava muziku. Ona voli anđele. Ona ne voli bolesti i smrt. Ona voli životinje. Ona ne voli rastanke. Ona voli pivu. Ona je emotivna. Ona je brbljava. Ona je perverzna. Ona ide u jezičnu gimnaziju. Ona je hip-hoperica. Ona je hetero. Ona obožava ljeto i zimu. Ona obožava suprotnosti. Ona voli techno. Ona ne voli emače. Ona ne voli darkere. Ona voli trčati. Ona se boji smrti, kukaca, mraka i porculanskih lutki. Ona je optimist. Ona je luda za breakdanceom. Ona voli vaniliju. Ona nije više dijete. I ona obožava dijete u sebi.




... Smeđe oči ...

Čitala sam upravo post najbolje prijateljice...
I pisala je o očima, o tome kako nađeš srodnu dušu preko očiju...

Ja se bojim...
Da sam je pronašla...
Ali to ne želim...
Znate kako je u nekim knjigama opisano... Pogledate se i znate da je to to, osjećate nešto čudno u srcu i želudcu, osjećate kao da je vrijeme stalo i da postojite samo vas dvoje...
To sam ja osjetila...
Pogledao me je u oči i ja sam uzvratila pogled i osjetila sam nešto čudno, što nikada prije nisam osjetila...
Bojim se...
Neželim ovo osjećati...
Znam da ću samo patiti...
Jer sam takva rođena... Pod nesretnom zvijezdom koja mi pruža samo tugu...

Moje srce je pobjeglo od mene, on je usisao moju dušu u svoje oči...
Barbara je napisala da neke oči neprestano sjaje i da sliče očima anđelu...
Njegove smeđe oči su takve...
Oči u koje sam se zaljubila...

Dok sam voljela jednog dečka, prije nekoliko mjeseci, mislila sam da je to ljubav, no ono što sam prema njemu osjećala pola godine nije ni upola jako ovoliko koliko osjećam za nekoliko dana...
Te Njegove smeđe oči sam vidjela više puta već prije, no taj dan su posebno sjale...

Ima anđeoski osmjeh, anđeosko lice i oči...
Pitam se dali je on sišao s nebesa da lomi srca?
Bojim se da neslomi i moje...


28.04.2008. u 14:59

|komentiraj(3) | print | # |






<< Arhiva >>