18.08.2006., petak

Zapoćeo moj godišnji odmor!

Kao što se iz naslova vidi, i ja umirovljenik sam konačno na godišnjem. Naime,kaj, ode moja ljubljena kčerkica (ja je od milja zovem "pile" iako evo ima već više od tri banke.) na more. Pripremila je svom voljenom tatici pun zamrzivać kuhanih jela - njenih specijaliteta. Da znate koje su to delicije, ali neću otkriti tajnu injihova naziva. Danima je bila uzbuđena kao tinejđerka , jer ima spoj sa voljenom osobom u jednom primorskom gradiću, a onda idu zajedno dalje u nepoznato, Toliko je bila uzbuđena, da sam joj svega petnaest sati prije polaska morao zavrtiti još jednu rundu perilice za rublje, jer je od zbunjenosti zaboravila na neke krpe za nočne izlaske.Bilo je tu badekostima, iako pouzdano znam da se kupa gola! Jasno to se do odlaska nebi osušilo, pa sam ja kao u cirkusu gutao benzin, palio ga i puhao u njene večernje toalete! Jeste da sam uključio i infra grijalicu, i kako bilo da bilo ujutro je sve bilo suho. Doduše neispeglano, jer meni se nije dalo još i to raditi, a ona iako je od rođenja u tom stanu, nema poima gdje se pegla nalazi i dali je uopće imamo. Imamo, ali ja joj to neću raditi i gotovo. Dakle sjela je u auto, izljubili smo se poželje lisve najbolje i ode ona. Kasnije saznajem preko mobitela da ja platila policajcu kaznu baš zbog toga mobitela. Vozila je punim gasom prema moru, a onda je popila neko osvježavajuće piće na nekoj bezinskoj pumpi, i sve je otišlo k vragu. Pa ja joj kasnije rekoh da je to mogla i očekivati, kad proizvođač sadržaj čuva već ja vjerujen skoro jedno stoljeće kao poslovnu tajnu. Kaj je dalje bilo informacije iz nekoliko izvora su kontradiktorne. Zaboravih napisati da je na put krenula još u četvrtak 16. 08. Ostatak zbivanja ću preskočiti, (Ja mislim da i ona ima blog, ali neznam ime pa okolo tumaram po tuđim nebih li po nećemu otkrio koji je njen,) uglavnom prije pet minuta nazvala me sva razdragana kako je sve super i kako joj nikad nije bilo ljepše. Protestirala je u hotelu, jer joj posluga u 11.49. sati nije htjela servirati doručak. Pa baš ih sram bilo. Pogodite koga. Moram priznat da smo se i ovih dana čuli, a za mene je svaki puta bilo pravo izneđenje iz kojeg se grada javlja. Ćini se da je bila u ponožju Sv, Eufemije, da joj zahvali... ona najbolje zna zašto, ja ne. Mogao bi ja sada još pisati kao pravi skriboman, ali malo prije čuo sam na vijestima kako izvjesni visoko pozicionirani ćinovnik u EU cijenjeni gospodin Erhard Busek (ja ovo napisao po VSK-u, iako o njemu imam loše mišljenje) tvrdi kako će voljena nam Hrvatska postati ravnopravna članica 2012. godine Zaboravio je dvije stvari; Prvo da smo u paketu sa još vjerojatno nekim drugim zemljama uključujuči i vjerojatno i Tunguziju, i ono drugo, a ustvari prvo i najvažije dali ja Bukefalo uopće želim u takvu EUkakva je. Imali smo mi tamo od 1945 do devedesetih godina vrlo,vrlo, sličnu državnu zajednicu ( Jedna jedinstvena granica, valuta, putovali po njoj kud god ste poželjeli, imali smo i par religija baš kao i sada u EU. Perlamente, zajedničke i posebne zakone i još puno toga što mi liči na sadašnju EU. ) Pa smo rekli dosta! Ćak smo i ratovali da bi ostvaili to dosta. I zato gospon Busek me mora pitati bili ja želio biti podanik tvorevine u kojoj je on visoki dužnostnik. Evo ja mu uljudno preko ovog bloga poručujem da nisam ni malo zainteresira za taj aranžman. A sasa stvarno dosta, jer ću se upetljati u politiku, a Smoje je lijepo kroz Dvornika porućio "Neću politiku u moju butigu". Moj rukoljub damama i duboki naklon gospodi. Odoh ja prileći a Let 3 će me uspavati u stereo tehnici možda me dokrajči i udarac štiklom u čelo.
P.S. kaj je z onom pjevaćicom u vezi Afrike i paprike. Ako netko nešta zna, neka javi jer mi je glupo ćitati novine u sezoni kiselih krastavaca.
P.P.S. javilo se "pile" kaže kako je krasno, i da klima u apartmanu radi punom parom. Ja je obavijestih da je kompanija kod koje ima žiovotno osiguranje, poslala čestitku u povodu njena rođendana za što duži život, štampanu u zlatotisku. Baš su zlatni, kaj je, je, ovo mislim ozbiljno. Mali znak pažnje uvijek je dobrodošao. Pozdrav je par redaka više!
- 13:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

05.08.2006., subota

Zastave!

Danas je veliki praznik za sve nas. Prisječam se današnjeg dana prije jedanaest godina. Oko podneva ispred Vjkesnikova neboder sretoh uglednog književnika - akademika, i rekoh mu vijest koju sam par trenutaka ranije čuo preko radija, da ja Knin oslobođen. Bio je presretan poput mene, i samo što se od sreće nismo izljubili! Sretni, odosmo svaki na svoju stranu. Nekoliko sati kasnije vračajući se u grad, (naime mi neki iz starih vremena , neznam zašto smo taj ugao zvali Banija. Vjerojatno po direktoru, koji je odlučio na tom mjestu sagraditi zgradu najsnažijeg novinskog poduzeća u ovom dijelu Europe). Dakle, po gradu vidjeh gotovo na svakoj zgadi izvješenu našu Hrvatsku trobojnicu. To su stanovnici ovog grada samoinicijativno u zanosu sreće i zadovoljstva pokazivali svoje osječahje. Dan pobjede!
Danas, jedanaest godina kasnije nešto se promijenilo. Nažalost. Više od polovine zgada, barem u centru grada ničim ne odaje da je danas Dan pobjede i domovinske zahvalnosti. Pitam se dali smo (ja ne) zaboravili da je praznik i da nam je čak i dužnost istaknuti zastavu na zgradi gdje živimo. Vozim se nekim ulicama. Na zgradi prvog (pokojnog) Predjednika države nema izvješene zatave. Da se vjerojatno održi tradicija nema je niti na zgradi u kojoj stanuje sadašnji Predjednik! Prije nekoliko desetaka godina u "atraktivnom" dijelu grada sagrađena je stambena zgrada za tadašnje "funkcionere", danas kažemo dužnosnike. Godinama na toj zgradi u kojoj i sada stanuju ljudi koje viđamo često na malim ekranima, nema zastave! Svojevremeno je jedan od ministara koji je stanovao u stanu za svog mandata, gdje su stalci za zastave, na to mjesto montirao satelitsku antenu i sanduk klima uređaja. Njegovi nasljednici koji su sjeli u istu "resorsku" fotelju, jednostavno nisu to primijetili. Ne mislim da sve spomenute osobe trebaju osobno vješati zastave na državni praznik na svojim prozorima, ali SVE te zgrade imaju svoje upravitelje, da ne upotrebim izraz "pazikuće" koje primaju plaću iz državnog proračuna i da im u opisu poslova koje trebaju obavljati piše i to da vode brigu o postavljanju zastave na zgradi u kojoj su zaposleni.
Mogao bih na tu temu pisati još, a možda i jednostavno ne pisati. Ali morao sam "iskaliti svoj bijes" i napisati ovakav blog. Ali kakve koristi od toga. Ima poslovica "Psi laju, a karavana prolazi". Tako vam je to.
- 13:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

dnevnik zbivanja, moja putovanja