utjecajna linija

subota, 13.02.2021.

Srodna duša


.................................................................
Uzaludno traganje, ili traganje koje ima smisla...Mislim, možda i nisam u pravu, danas je puno teže nego ikada naći svoju "srodnu dušu"...Što je to "srodna duša" uopće...Svatko od nas će možda imati svoja objašnjenja...Ja mogu reći da su se moja razmišljanja o "srodnoj duši" vremenom mijenjala...Kao mladu, klinku u srednjoj školi, privlačili su me i sviđali mi se muškarci sasvim različiti od mene...jer se ja sebi nisam sviđala, bila sam štreber i milion mana sam sebi pronalazila i ljudi slični meni, bili su mi dosadni, nezanimljivi...Dakle moja "srodna duša" trebala je biti stoposto drugačija od mene, u svemu...Ali kad bi se upoznala sa takvom osobom, ne bi išlo, brzo bih osjetila da to nije ono što bi trebalo biti...I onda sam u svojoj samoći i u društvu knjiga nalazila mir i spas u zamjeni za "srodnu dušu"..Kako je vrijeme odmicalo, shvaćala sam da se bolje osjećam u društvu ljudi sličnih sebi, sa kojima dijelim slične interese...Ali kad se zagrebe dublje, oni su me s vremenom opterećivali, sa svim onim glupostima sa kojima sam i ja samu sebe, nekim opsesijama, dubiozama, analizama, filozofiranjem...Pa ni to nije bilo dobro i u konačnici je bilo opterećavajuće...Poslije, kad su već došle malo zrelije godine, shvatila sam da je "srodna duša" vjerojatno izraz izmišljen da lijepo zvuči kad se dvoje ljudi dobro slažu u svemu, a u pjesmama to lijepo zvuči...shvatila sam da je za mene srodna duša ona osoba koja me razumije, ne opterećuje suvišnim pitanjima kad se ne osjećam dobro, koja nije ljubomorna jer vjeruje i kad drugi ne bi, podrška je i kad drugačije misli, zna probleme okrenuti na šalu, cijeni te i kad ti sebe ne cijeniš, hrabri te kad si obeshrabljen, voli te zbog onog što jesi...a ne onog što bi htio da budeš, i sve to tako spontano i jednostavno ti daje na znanje, tako da joj vjeruješ...i kad joj vjeruješ, prihvaćaš kod nje baš sve, isto tako iskreno i spontano...Ako ćemo to iskustvo zvati " srodna duša", onda je to sve tako jednostavno, lepršavo i lijepo, vedro i dobro, da imaš osjećaj da pored sebe imaš pravog Vilenjaka ( ili Vilu) koji je poslan da ti život olakša, rastereti ti tebe od tebe i pokaže da život može biti i jednostavan i vedar i vrijedan življenja i onda kad je teško, najteže...Sa srodnom dušom sve je lakše, ali ju je teško pronaći...

13.02.2021. u 08:03 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com