utjecajna linija

četvrtak, 04.02.2021.

Kapital i bubašvabe



...................................................................
Najveći kapital, nakon zdravlja, za mene je znanje. Nisam materijalist. Za mene je znanje, imanje.
Što više znaš, više vrijediš.
Što više znaš, više znaš da ima puno toga što ne znaš. I onda učiš...Učiš i na greškama, svojim, još bolje, na greškama drugih. To rijetki uspjevaju...Život je stalni rad na sebi i učenje. Nikad ne trebamo stati u tome. Kad stanemo i mislimo da sve znamo, to je kraj...Ne razumijem ljude koji misle da sve znaju i tako se postavljaju...Kao predsjednici Svijeta...Ne volim bahatost, iza nje se kriju veliki kompleksi. Iskustvo me uči da su najveći znalci, ljudi od kojih sam učila i divila im se, najjednostavniji ljudi. Volim ljude s kojima možeš pričati o svemu i o onome što ne znaš, pitati slobodno sve, bez podsmijeha i kolutanja očima. Volim pozitivne ljude ( bez obzira na koronu), negativne osjetim, na daljinu i ne volim s njima imati posla, pokušavam ih što više izbjegavati. Nekad to nije moguće... Ti ljudi su mi kao bubašvabe...Bubašvabe ne volim iako mi je sav životinjski svijet drag i imam respekt, prema svim živim bićima, bubašvabe ne volim.

04.02.2021. u 22:25 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com