utjecajna linija

petak, 27.11.2020.

Bez mog traga



Šta si to u meni našla...

Daleko sam ja od onog što o meni misliš dušo moja...

Previše kilometara je iza mene

Godina borbe sa samim sobom

Previše tuge i previše njih...

Pogrešnih, dobrih, svakakvih...

Ne znam im ni broja...

Ti i ja smo svijeta dva

Koja su se slučajno, u nekom

očaju i želji, srela

Dušo moja

Ja sa željom za smirajem

Ti sa željom za novim, drugačijim, zanimljivim...

To misliš...

Posljedice ne možeš unaprijed 

Sagledati...

Ali ja znam...

Dva smo svijeta različita, dušo

Ti i ja....

Ja umoran od života i lutanja

Ti u život tek krenula

Zato dušo draga 

Nastavi sanjati snove bez mene 

Vjeruj mi

Za tebe je najbolje tako

Da sam te takao

Samo bih ti život pretvorio u pakao

Ovako, možda ti ostanem tek želja pusta, pa me se sjetiš

Kad se nad poljem nadvije magla gusta 

I kad te onaj, za tebe bolji, bude ljubio u ta, medna, mala usta

I ti ćeš meni ostati želja dušo

Nosit ću te u srcu i biti ponosan, na sebe, što sam te pustio

Od tebe odustao

Jer sam te zavolio

A to nikad saznati nećeš 

I bolje da nećeš

Dušo moja draga...

Bolje da kročiš po svijetu ovom ludom

Bez mog traga....

Photo by : @hamada.mamlouk

Oznake: Zadana tema

27.11.2020. u 20:05 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< studeni, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com