utjecajna linija

četvrtak, 22.10.2020.

Baš me zanima....



Ne mislim da sam, netko, iznad drugih, tko je po nečemu poseban ili iznad prosjeka po bilo čemu. Nikad o sebi nisam mislila tako i usprkos vječnom sanjaru u sebi i pozitivcu, nastojala sam i slušati onaj racio, da ne bih pretjerala ... E, sad, sve to u meni nakupljeno, pomješano, što iskustveno, što radom na sebi...mi je znalo često reći ono što možda netko ne može, ne želi ili neće prihvatiti...Po tome se možda razlikujem od većine...Po ludosti i hrabrosti koju nosim u sebi i kažem uvijek naglas što me tišti i pogađa nepravdom, što mislim pa makar dobila " po nosu", u najmanju ruku.Vjerujte, znala sam i dobiti "po nosu" nekad od svojih pretpostavljenih, dugo ih već nemam, jer sam se osamostalila, ali spašavalo me to što sam svojim trudom i radom, na kraju, kod njih balansirala, pa nisam imala probleme što se tiče ostajanja na poslu i čuvanja radnog mjesta...Jer cijenili su moj rad i opraštali "smjelost u izričaju". Mislim da smo svi postali inertni, slabići i malo mi je od tog muka...Još malo pa ćemo puzati i moliti za milost da nam se dozvoli da pužemo, i to sa kuglom na lancu puzati...Uvijek sam za dobro...Nosit ću ja, ako je to potrebno, maske do kraja života da zaštitim ljude oko sebe koji su osjetljivi i rizičnu skupinu posebno, ali ne mogu odustati od rada, od kretanja od života...A sve k tomu ide...Moja majka je, u doba rata, prolazila kroz granate i dolazila mi u posjetu jer je htjela vidjeti svoju tek rođenu unučicu...nitko joj to nije mogao zabraniti, a glava joj je bila "u torbi" cijelo vrijeme puta...A nama sad, u doba mira, radi se veći rat i zabranjuje kretanja, policijski sat...zabranjuje življenje, rad...opstank...Jako puno ljudi to opravdava i misli da će biti sa tim zabranama spašeno...E ja mislim da neće biti na taj način spašen nitko i to glasno kažem, ja vječni optimist...Pa slobodno udarite po meni, ja sam rekla naglas i sad mi je lakše...I još bih htjela čuti one koji misle da ćemo biti spašeni, tako što će nam se uvesti sve zabrane i policijski satovi, htjela bih čuti njihovu viziju takve naše budućnosti, jer ukoliko brane sve ono što čini život vjerojatno znaju i kamo to vodi ili ne znaju...a mene baš zanima...

Oznake: Dobiti po nosu...

22.10.2020. u 11:27 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com