utjecajna linija

četvrtak, 10.09.2020.

Skladatelj svog života



Listam novine, tek tako prolazim naslove..Ne znam ni odkud su se pojavile na stolu..Navika koja je postala teret.
Dosta mi je loših vijesti, ne želim ih više slušati! Ni čitati! Koronavirus, potres, poplava..još kakav vulkan da izbije...Hoću, ne misliti o tome.. Ne želim razmišljati loše. Uvijek sam bila optimist, a nije bilo uvijek lako izdržati. Znam da mnogi ne bi mogli..Izgledalo je, nekad beznadežno..Nije se vidjelo ni ono čuveno "svjetlo na kraju tunela"..Ja sam ga stvarala u svojoj glavi...Razmišljala pozitivno i onda kad mi je jedan dobar kolega rekao" znaš, nije dobro biti ni preoptimističan!" I dalje sam, nepopravljivo, bila...On nije izdržao..Izabrao je put manje rizičan..Rekao mi je nakon nekog vremena da nije zadovoljan, ali pomirio se sa "sudbinom". Znam da je bio određen za veće stvari, znam koliko je bio sposoban i sa malo truda i vjere u sebe mogao je napraviti čuda..On to nije prepoznao u sebi i odabrao je neki drugi put..Nemojmo posustajati i odustajati od svojih snova, makar ne bila laž sve ovo loše sto se događa, pogotovo u ovo sadašnje vrijeme..Ne uživljavajmo se u ono što nije dobro, razvijajajmo dobro u sebi i snagu koja uvijek pobjeđuje sve loše. Violine kad sviraju mogu proizvesti najljepši, najnježniji zvuk koji prodire u dušu i čini da srce zatreperi, a isto tako, najneugodniji, kreštav i iritantan zvuk od kojeg vam se diže kosa na glavi...Slušajmo i čujmo samo one nježne i ugodne, dobre zvukove, nek nas oni opijaju svojom ljepotom i vode naprijed, činimo sve da nam oni prevladaju ono loše što treba i mora proći...ako nam je suđeno da i dalje živimo, radimo i stvaramo...Budimo bolji ljudi sebi, prirodi i onima oko sebe...Ako to uspijemo biti, čuda su moguća..Dobra čuda su moguća.. Maknimo loše vijesti i zvukove u stranu..Strune violine znaju biti tako nježne i snažne u isto vrijeme. Poslušajmo Vivaldijeva četiri godišnja doba na violini i bit će nam jasnije. Budimo i mi svoj Vivaldi i svirajmo svoju melodiju, kreirajmo svoja četiri godišnja doba i svoj život živimo najbolje što znamo i umijemo, usprkos svemu.

10.09.2020. u 19:31 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2020 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com