Buffy i Angel fanfiction

utorak, 05.12.2006.

Ubojstvo karijere

Image Hosted by ImageShack.us

Iako mi Cordelia nije baš dragi lik, gadilo mi se ponašanje redatelja prema njoj u toj epizodi. Baš bi bilo odlično da se ovo dogodilo i u seriji.


Ubojstvo karijere
(Career Homicide)
by Matt


Predikat: PG-13
Ukratko: Postoje razne vrste osvete.
Spojler upozorenje: ep. Belonging, AtS S2
Poricanje vlasništva: Ne posjedujem Angela, Cordeliu, Gunna ni Billa Gatesa. Ups, mislio sam reći Davida Nesbitta. Oni su od Jossa.

Znate, stvarno to mogu učiniti. Otrgnuti mu glavu sa ramena. Već sam to radio. Lakše je nego što se čini. Kad je vrat slomljen, glava se otkida bez problema. Ali vjerojatno to niste htjeli znati.

Odlučio sam da to neću učiniti jer bi Cordy vjerojatno znala tko ga je ubio i ljutila bi se na mene.

Zapravo, to nije istina. Moram prestati pokušavati biti duhovit. Uvijek ispadne prijeteće. Ne, odlučio sam da ga neću ubiti - unatoč prvom porivu - zato jer zaista nije zaslužio smrt. Nije nikoga ubio. Nije silovao. Čak se nije ni potukao u baru. Nikoga nije povrijedio. Fizički.

Ali sjećao sam se da kad sam bio Angelus nikad nisam tako razgovarao s nekim osim ako ga nisam namjeravao slomiti. I prilično sam siguran da je to i on namjeravao. Možda misli da je to ‘pripremanje novog talenta’. Možda je to obilazni način da dobije seks - spavaj s njim pa će ti pomoći u karijeri i ljepše će se odnositi prema tebi. Možda samo voli osjećaj nadmoći koji dobija kad zlostavlja žene čiji snovi ovise o njemu.

Svejedno. Neka onda kazna odgovara zločinu; slomit ću ga.

*

Bilo je iznenađujuće lako. Gunn je jedva čekao da pomogne kad sam mu rekao kako se gad ponašao prema Cordy. Zapravo nije trebao ništa učiniti da privuče svoje ljude da pomognu - samo ih je usmjerio u pravom pravcu i pustio ih da rade ono u čemu su najbolji. Što mislite koliko ohrabrenja su trebali da ponize nekog bogatog, arogantnog bijelca?

Postalo je smiješno nakon nekog vremena. Stavljao je sve složenije i jače sigurnosne sustave, a Gunnovi ljudi su to gledali kao izazov za svoje vještine. Koje su moram priznati prilično impresivne. Naučio sam par stvari.

Onda sam otišao Davidu Nesbittu. Uvjerio sam ga da me ne progone demoni i da može spustiti mač. Usput, bio je to vrlo lijepi mač. Napravljen po točnim specifikacijama iz Highladera. Da i po onoj da je skovan tisuću puta. Stresem se kad pomislim koliko je koštao. Onda sam ga uvjerio da kupi tvrtku za koju je radio naš dečko. Ne pitajte kako, trebao sam malo muljati da ne spomenem Cordyino ime. Nikad mi ne oprostila kad bi obezvrijedio njene napore upletanjem. Ne želi da joj David kupi uspjeh.

Sve što sam onda trebao učiniti je dovesti ga do mjesta gdje je naš prijatelj snimao novu reklamu (nakon što sam bio siguran da Cordelia nije u njoj). Davidova kavalirština je proradila i odmah ga je otpustio.

Sada je g. Redatelj bio prilično loše. Ali još nije bio slomljen.

Pridošlice su topovsko meso u L.A-a i ako te otpuste jer ih maltretiraš možeš naići na neka zatvorena vrata, ali drugi će samo suosjećajno odmahivati glavom i govoriti o vlasnicima koji ne znaju kako funkcijonira posao.

Ne, zadnji udarac je pao poslije i ključan dio je bio nešto što su našli Gunnovi ljudi i odlučili ne ukrasti. Ali rekli su Gunnu i on je rekao meni.

Tako kad je g. Redatelj došao kući te noći stan mu je bio potpuno prazan i policija ga je čekala. Njegovo suđenje zbog posjedovanja kokaina je sljedeći mjesec.

Cordelia vjerojatno pretpostavlja tko bi mogao biti ‘anonimni dojavljivač’, ali sudeći po tome kako se nasmiješi kad pogleda isječak iz novina mislim da joj ne smeta.

Kraj




- 10:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Prijevodi priča obožavatelja tj. fanfictiona temeljenog na serijama "Buffy - ubojica vampira" i "Angel", slike, video spotovi i razne zanimljvosti u vezi tih serija (eseji, sociološke rasprave itd.) Opširnije u 'Uvodu'...

Linkovi

Sadržaj