Buffy i Angel fanfiction

petak, 07.10.2005.

Novi Buffy video spot

Image Hosted by ImageShack.us

Juhu, skopčala sam kako poslati veće slike (i neugodno mi je što ranije nisam shvatila tako nešto jednostavno).

Uploadirala sam još jedan Buffy video koji sam napravila. Ovaj je potpuno drukčiji od prvog. Pjesma je puno laganija, a i cijeli video je napravljen od kratkog dijela samog kraja zadnje epizode 5. sezone "Buffy" i još manjeg komadića iz jedne epizode "Angel"-a. Nije od brzih kadrova iz cijele serije kao prvi video. I najvažnije, video je AU po tome jer je u ovoj verziji Buffyversa Angel mora biti nekako ubijen u 3. sezoni 'Buffy' npr. uspjela ga je ubiti Faith otrovnom strelom. Bez toga ovaj video nema logike. Shvatit ćete kad pogledate.


Riječi pjesme

A Thousand Miles
by Vanessa Carlton


Making my way downtown
Walking fast, faces pass and I'm homebound
Staring blankly ahead
Just making my way
Making a way through the crowd

And I need you
And I miss you
And now I wonder

If I could fall into the sky
Do you think time would pass me by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you tonight

It's always times like these
When I think of you
And wonder if you ever think of me
Cause everything's so wrong and I don't belong
Living in your precious memory

Cause I need you
And I miss you
And now I wonder

If I could fall into the sky
Do you think time would pass me by, oh
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you tonight

And I, I don't wanna let you know
I, I drown in your memory
I, I don't wanna let this go
I, I don't

Making my way downtown
Walking fast, faces pass and I'm homebound
Staring blankly ahead
Just making my way
Making a way through the crowd

And I still need you
And I miss you
And now I wonder

If I could fall into the sky
Do you think time would pass us by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you, oh, oh

If I could fall into the sky
Do you think time would pass me by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you
If I could just hold you tonight

- 10:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Prijevodi priča obožavatelja tj. fanfictiona temeljenog na serijama "Buffy - ubojica vampira" i "Angel", slike, video spotovi i razne zanimljvosti u vezi tih serija (eseji, sociološke rasprave itd.) Opširnije u 'Uvodu'...

Linkovi

Sadržaj